قیمت پژو پارس صفر و کارکرده – فروردین ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
پژو پارس ELX-XU۷P | ۱۴۰۳ | سفید/بدون رنگ | صفر | ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس ELX-XUM | ۱۴۰۲ | سفید/بدون رنگ | صفر | ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس XU۷P | ۱۴۰۱ | سفید/بدون رنگ | صفر | ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس LX | ۱۴۰۰ | خاکستری/بدون رنگ | ۱۳۴,۰۰۰ | ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس LX | ۱۳۹۴ | سفید/چند لکه رنگ | ۱۵۲,۰۰۰ | ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو پارس دوگانه سوز | ۱۳۹۰ | سفید/کامل رنگ | ۱۹۰,۰۰۰ | ۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰ |
معرفی پژو پارس ELX-XUM
هفت سال پس از عرضه پژو ۴۰۵ در ایران و بهصورت دقیقتر در سال ۱۳۷۹، ایرانخودرو تبلیغات خود را برای فروش مدلی جدید با نام «پرشیا» آغاز کرد؛ مدلی که البته اندکی بعد، به «پارس» تغییر نام داد. پژو پارس را باید فیسلیفتی فرانسوی از پژو ۴۰۵ دانست که برای بازار کشورهای درحال توسعه و با الهام از پژو ۴۰۶ طراحی شده است. ظاهر جذابتر پارس در مقایسه با ۴۰۵ باعث شد تا استقبال مشتریان ایرانی از این محصول بسیار چشمگیر باشد طوریکه حتی با گذشت بیش از ربع قرن از مونتاژ آن، همچنان از محبوبترین تولیدات داخلی است. پژو پارس این روزها در قالب دو تیپ با نامهای پارس سال (با پیشرانه ۱.۸ لیتری XU۷) و پارس LX (با پیشرانه ۱.۶ لیتری TU۵) به مشتریان تحویل داده میشود که هر دو تیپ علیرغم شباهتهای فنی و افت کیفیت در طی چند سال اخیر، از شرایط مناسبی در بازار فروش برخوردارند. ایران خودرو از اواخر سال ۹۷، «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد پارس LX و اتومات و همچنین «ترمز عقب دیسکی» را هم از تجهیزات استاندارد پارس LX حذف کرد. ایران خودرو همچنین از بهار ۱۴۰۱، تیپهای جدیدی را با نام «پارس سفارشی» و «پارس سفارشی ELX» به بازار فرستاد.