قیمت کی ام سی کارکرده و صفر – فروردین ۱۴۰۴ |
||||
برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) |
کی ام سی T۹ دو لیتر توربو | ۱۴۰۳ | قرمز/بدون رنگ | صفر | ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کی ام سی J۷ | ۱۴۰۳ | مشکی/بدون رنگ | صفر | ۱,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کی ام سی X۵ توربو ۱.۵ لیتر | ۱۴۰۳ | خاکستری/بدون رنگ | صفر | ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کی ام سی J۷ | ۱۴۰۳ | سفید/بدون رنگ | ۸,۰۰۰ | ۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کی ام سی K۷ | ۱۴۰۲ | سفید/بدون رنگ | ۲۵,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
کی ام سی K۷ | ۱۴۰۱ | سفید/بدون رنگ | ۱۸,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
معرفی کی ام سی K۷
بعد از توقف تولید جک ریفاین S۷ در بازار چین، جک تصمیم گرفت تا با انجام یک فیسلیفت سنگین روی آن، محصول جدیدی بنام جک X۷ بسازد؛ پس دلیل اینکه ابعاد و اندازههای این خودروها بسیار شبیه یکدیگرند، موتور و گیربکس آنها یکسان است و در نام هردوی آنها نیز عدد ۷ وجود دارد، کاملا مشخص است! جک X۷ نخستین کراساور این شرکت بود که با زبان طراحی نسل سوم محصولات جک معرفی میشد. جک X۷ در سال ۲۰۲۰ به بازار چین رفت اما کرمان موتور، آنرا با نام جدید کیامسی K۷ و در اواسط سال ۱۴۰۰ به ایران آورد. مهمترین عامل جالب توجه در چهره این خودرو جلوپنجره بزرگ و چراغهای دیلایت باریک آن هستند در حالیکه چراغهای اصلی در طرفین سپر جلو پنهان شدهاند. در نمای جانبی، نکته خاصی دیده نمیشود اما نمای عقب کیامسی K۷ که با دو چراغ بزرگ با نوار به یکدیگر متصل شدهاند، طراحی بهروزی دارد. اسپویلر عقب به همراه خروجی چهارتایی اگزوز نیز به تکمیل نمای این بخش کمک میکند.