به گزارش مرز اقتصاد، هفته صرفه‌جویی در مصرف برق فرصتی است تا با آگاهی‌بخشی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی، سهم خود را در پایداری روشنایی ایران ایفا کنیم.

امروز، همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و روز اصناف، از همه فعالان فرهنگی، رسانه‌ای، کسبه و شهروندان دعوت می‌کنیم با ترویج فرهنگ مصرف بهینه، در مسیر روشنایی پایدار کشور همراه شوند.

روشنایی ایران، سهم همه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *