به گزارش مرز اقتصاد، همزمان با هفته مدیریت مصرف برق، اکیپ‌های عملیاتی و همکاران برقکار امور یک برق یزد با حضور در محل‌های ورودی مسجد ملااسماعیل، برنامه‌ای فرهنگی و اطلاع‌رسانی با هدف ترویج مصرف بهینه برق و معرفی پویش قرار همدلی؛ ۲۵ درجه برگزار کردند.

در این برنامه، همکاران صنعت برق با گفت‌وگو و تعامل مستقیم با شهروندان، راهکارهای ساده و مؤثر مدیریت مصرف برق را تشریح کرده و از مردم دعوت کردند با تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد، نقش مؤثری در حفظ پایداری شبکه برق و تأمین برق پایدار برای همه مشترکان ایفا کنند.
حضور عروسک محبوب «بابا برقی» نیز فضای برنامه را برای کودکان و خانواده‌ها جذاب‌تر کرد و به عنوان نمادی از مدیریت مصرف برق برای کودکان حضور داشت.
شایان ذکر است نمایشگاه نقاشی با موضوع مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در انرژی ویژه کودکان مورد استقبال فرزندان نمازگزاران قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *