به گزارش مرز اقتصاد، پیام مهندس محمدجواد جلیلی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به مناسبت روز پنجم هفته مدیریت مصرف با عنوان «پایداری در همدلی» بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

همکاران گرانقدر، تلاشگر و متعهد صنعت برق استان یزد
خانواده‌های ارجمند و صبور آنان

سلام علیکم

روز پنجم هفته مدیریت مصرف با عنوان «پایداری در همدلی» یادآور این حقیقت است که هیچ موفقیت پایداری بدون همدلی، همراهی و هم‌افزایی محقق نخواهد شد.

امروز پایداری شبکه برق و استمرار خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، حاصل دانش، تعهد، ایثار و تلاش شبانه‌روزی کارکنانی است که در سخت‌ترین شرایط برای تأمین برق پایدار و آسایش هم‌استانی‌های عزیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

در کنار این تلاش‌ها، همراهی و صبوری خانواده‌های گرانقدر کارکنان، پشتوانه‌ای ارزشمند برای تداوم این خدمت است و بی‌تردید آنان نیز در این موفقیت‌ها سهیم هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز «پایداری در همدلی»، از همه همکاران پرتلاش و خانواده‌های معزز آنان که با مسئولیت‌پذیری، همدلی و روحیه خدمت، زمینه ارائه خدمات شایسته به مردم را فراهم کرده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و با استمرار روحیه همدلی و همراهی مردم عزیز در مدیریت مصرف برق، بتوانیم همچنان شبکه‌ای پایدار، مطمئن و شایسته برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز فراهم آوریم.

محمدجواد جلیلی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *