سرآشپز کاخ سفید به نجات رستوران‌ها می‌آید

آندره راش سرگروهبان ارتش آمریکا و سرآشپز کاخ سفید با مجموعه تلویزیونی «کماندو آشپزخانه» با تهیه‌کنندگی گوردون رمزی به نجات رستوران‌ها می‌آید.

به گزارش مرز اقتصاد و به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، گوردون جیمز رمزی اسکاتلندی صاحب چندین رستوران و شخصیت تلویزیونی است که شهرت او در اجرای برنامه‌های تلویزیونی در مورد رقابتهای آشپزی و مواد غذایی مانند مجموعه سریالهای انگلیسی آشپزخانه جهنمی، کلمه F و کابوس‌های آشپزخانه‌ای رمزی به همراه نسخه‌های آمریکایی آشپزخانه جهنمی و کابوسهای آشپزخانه‌ای رمزی، استاد آشپز، استاد آشپز نوجوان و هتل جهنم می باشد.

در سال ۲۰۱۵ فورس نام او را به دلیل دریافت درآمد ۶۰ میلیون دلاری در فهرست پردرآمدترین افراد مشهور جهان در رتبه ۲۱ قرار داد. شبکه تلویزیونی توبی نخستین مجموعه آشپزی بدون فیلمنامه خود با عنوان کماندو آشپزخانه را معرفی کرد. در این مجموعه سرآشپز آندره راش برای کمک به نجات رستوران‌هایی که با مشکلاتی مواجه شده‌اند و بالا بردن اشتیاق آنها برای ارائه خدمات بهتر می‌آید.

در کماندو آشپزخانه که در ۱۰ قسمت ساخته می‌شود راش از رستوران‌هایی در منطقه دی سی آمریکا دیدن می‌کند. این مجموعه از ۱۲ فوریه ۲۰۲۳ یکشنبه‌ها به مدت ۱۰ هفته پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *