13 بهمن/ شاهد بزرگ ترین پیش فروش ایران خودرو  خواهیم بود!

طرح بزرگ پیش فروش ایران خودرو در روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۱، هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

به گزارش مرز اقتصاد و به نقل از تسنیم نیوز، در هفته گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز بزرگ ترین طرح پیش فروش محصولات خود در آستانه فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صحبت به عمل آورده بود. اکنون مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای جدید خبر از اجرای بزرگ ترین طرح پیش فروش محصولات خود از روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۱ می دهد که در این طرح ۴ محصول شامل وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل چهار ماهه تا یکساله و اختصاص سود مشارکت، برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

مهدی خطیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: بزرگ ترین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو طرحی کاملا جدید می باشد به این صورت که بخشی از وجه خودرو به صورت پیش فروش دریافت خواهد شد و زمان تحویل ما بقی مبلغ باقی مانده دریافت می شود.

در طرح بزرگ ترین پیش فروش محصولات ایران خودرو، متقاضیان عادی پس از حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، باید ۴۸ الی ۷۲ ساعت پیش از ثبت نام نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل و تکمیل موجود حساب به میزان مبلغی که در بخشنامه اعلام خواهد شد، اقدام کنند.

بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده اند به منظور فراهم سازی شرایط لازم جهت دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، مسدود خواهد شد و متقاضیانی که اسامی آن ها پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان در لیست نمی باشد، می توانند نسبت به برداشت از حساب خود اقدام کنند. مشتریان منتخب در قرعه کشی نیز با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکیمل ثبت نام اقدام خواهند کرد.

قابل ذکر می باشد که پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در طرح ‌های پیش فروش ایران ‌خودرو اجرایی خواهد شد.

ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده است: مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه تعیین شده را در حساب خود نگه‌داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنی هستند.

این طرح که از ۱۳ بهمن ماه آغاز می شود و تا تاریخ ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، به عنوان بزرگ ترین طرح پیش فروش ایران خودرو به شمار می رود.

مشتریانی که دارای شرایط شرکت در بزرگ ترین طرح پیش فروش ایران خودرو می باشند، می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir  برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

گفتنی است که مشتریان می توانند تا ۴۸ الی۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی  و حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه، جهت ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. تاکید می شود که افتتاح حساب وکالتی تنها مختص متقاضیان عادی خواهد بود و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *