به گزارش مرز اقتصاد ؛ شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) “طرح ازدواج” را برای زوجین اجرا می‌کند.
روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا این اقدام را به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج اعلام کرد و در خصوص جزییات این طرح افزود: کلیه زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ (روز ازدواج سال گذشته) تا ۲۴ خرداد سال ۱۴۰۳ باشد، مشمول شرکت در این قرعه‌کشی خواهند بود.
در این طرح به صورت قرعه‌کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان در مسیر انتخابی با اعتبار زمانی تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ اعطا می‌شود.
زوجین متقاضی به منظور شرکت در قرعه کشی این طرح باید نسبت به ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود تا تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۳ در صفحه روبیکا و ایتا به نشانی rajarail@ اقدام کنند.
پس از صحت‌سنجی درخواست‌های ثبت شده، در روز ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ مصادف با ولادت هفتمین اختر آسمان امامت- حضرت امام موسی کاظم(ع)- قرعه‌کشی این طرح انجام می‌شود.
تارنمای شرکت حمل و نقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir و سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی آماده عرضه بلیت و پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهاد‌ها و انتقادهای آنان می‌باشد.

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=14349

One thought on “هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج”
  1. از جمله شرکتهای پیشرو در عرصه حمل و نقل که همیشه تمایزآفرین است و با چنین طرحهای خوبی، به محبوبیت برند خود می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *