به گزارش مرز اقتصاد ؛ در حاشیه این نشست محمد صائبی با اشاره به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در دستگاه ها اظهارداشت:روابط عمومی ها نقش بسیار حیاتی و مهمی در سازمان‌ها و جوامع دارند که به عنوان پل ارتباطی بین تشکیلات ها و مخاطبانشان عمل می‌کنند و همچنین وظیفه دارند که تصویر و اعتبار سازمان را مدیریت و بهبود ببخشند.

وی تصریح کرد:مدیران این حوزه مسئول ایجاد و حفظ یک تصویر مثبت از سازمان در ذهن مخاطبان هستند. این امر از طریق انتشار اخبار مثبت، مدیریت بحران‌ها و پاسخگویی به سوالات و نگرانی‌های عمومی انجام می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران خاطر نشان کرد:در اولین جلسه شورای روابط عمومی‌ها، انتخاباتی برگزار شد و اعضای منتخب به عنوان مسئولان این شورا منصوب شدند. وی همچنین با اشاره به کمک استانداری به مدیران ارتباطات برای نمایش بهتر دستاوردهایشان افزود: استانداری آماده است که در این زمینه به صنایع کمک کند و آنها را به صورت غیرتجاری یعنی در خصوص عملکرد و تشریح وظایفشان مانند میزان اشتغال و…، به رسانه‌هایی همچون صدا و سیما و رادیو تهران معرفی نماید.

صائبی همچنین تاکید کرد:عدم سواد رسانه‌ای در مدیران روابط عمومی می‌تواند به کل مجموعه آسیب برساند.

از این رو، در تلاش هستیم تا مدیران و مسئولان این حوزه در نشست‌های تخصصی آموزش‌های لازم در زمینه‌هایی مانند مدیریت بحران، خبرنویسی، سواد رسانه‌ای و عکاسی را فرا بگیرند.این آموزش‌ها با هدف تقویت توانمندی‌ها و مهارت‌های مسئولان این حوزه برای مواجهه با چالش‌های ارتباطی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی روابط عمومی ها به مرکزی برای حل چالش‌های صنایع تبدیل می‌شود

 

 

کیاپور رئیس شورای ارتباطات گفت:انتظار ما این است که این شورا به کریدوری تبدیل شود که در صورت بروز مشکل برای مجموعه‌هایی مانند اتاق بازرگانی،… پیش‌قدم شود و آن مشکل را به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. هدف این است که شورای روابط عمومی نقش محوری در رفع چالش‌ها و تسهیل امور ایفا کند.

وی عنوان کرد:در نظر داریم در این شورا کمیته‌ای تشکیل شود که هر ساله در منطقه ۲۱ نمایشگاهی از خدمات صنایع و شرکت‌های این منطقه برگزار کند. در این نمایشگاه، از مسئولین لشگری و کشوری برای بازدید دعوت به عمل خواهد آمد تا با دستاوردها و خدمات این صنایع آشنا شوند.

محمود کیاپور در خاتمه خاطر نشان کرد:این شورا باید به نهادی قدرتمند و هدفمند تبدیل شود که بتواند با برقراری ارتباط موثر تمام مسئولین را پای کار بیاورد و همکاری همه‌جانبه آن‌ها را جلب کند. هدف این است که شورا در کنار دستگاه های اجرایی به عنوان پل ارتباطی واحد ها با سازمان ها نقش محوری در تسهیل امور و رفع چالش‌های موجود ایفا نماید.

در پایان این نشست مسئولان و مدیران به بیان دغدغه و مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

One thought on “شمشمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه ۲۱ برگزار شد”
  1. چنین نشست های تخصصی و کاربردی قعطا اثرگذاری مطلوبی بر تولید و رفع دست اندازهای پیش رو خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *