۱۱۰۱۱۰

به گزارش مرز اقتصاد سردار عبدالوهاب حسنوند با بیان اینکه روز گذشته ۱۶ دی ماه، ۴۰ هزار و ۴۲۴ تماس با مرکز ۱۱۰ در تهران برقرار شد که به ۹۴ درصد از آنها رسیدگی شد،  افزود: ۶۰ درصد از این تماس‌ها شامل سوالات مشاوره‌ای، راهنمایی و امور غیرفوریتی و غیرانتظامی بود که کارشناسان ما به آنها رسیدگی کردند.

معاون عملیات پلیس پایتخت ادامه داد: ۴۰ درصد از این تماس‌ها موارد انتظامی بود که قابلیت پیگیری داشتند و به آنها به صورت عملیات انتظامی پرداخته شد.

حسنوند گفت: از میان تماس‌های عملیاتی شده، نیمی از آنها مربوط به حوزه راهنمایی و رانندگی و حدود نیمی از آن به حوزه پلیس پیشگیری و حوزه انتظامی شهر ری مرتبط بود. همچنین هشت درصد تماس‌ها نیز مرتبط با سایر استان‌های همجوار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *