سوزوکیسوزوکی

به گزارش مرز اقتصاد, سوزوکی پیش ‌بینی می‌کند که ۶۰ درصد از این فروش‌ها، در هند باشد و ۶۰ درصد از دو تریلیون ین (۱۳ میلیارد دلار) سرمایه‌گذاری این شرکت تا سال مالی ۲۰۳۰ نیز در هند که پرجمعیت‌ترین کشور جهان است، انجام خواهد شد. هدف «سوزوکی»، افزایش ظرفیت تولید در هند برای پاسخگویی به تقاضای داخلی مورد انتظار در آنجا است و در عین حال نقش هند را به عنوان قطب صادرات به بازارهای آفریقا و خاورمیانه، گسترش می‌دهد.

«توشیهیرو سوزوکی»، رئیس شرکت سوزوکی، در نشست راهبردی در توکیو گفت: هند مهمترین بازار سوزوکی است که ما در آن تلاش بسیاری انجام می‌دهیم.

این خودروساز از اوایل دهه ۱۹۸۰ در هند، سرمایه‌گذاری زیادی کرده است و شرکت خودروسازی هندی «ماروتی سوزوکی» که اکثریت آن در اختیار خودروساز ژاپنی است، تقریباً ۴۰ درصد از بازار خودرو این کشور را در اختیار دارد. با این حال، «سوزوکی» اعلام کرد که اکنون انتظار دارد تا سال مالی ۲۰۳۰، چهار وسیله نقلیه الکتریکی باتری‌دار را در هند ارائه کند و از هدف قبلی خود برای عرضه ۶ دستگاه عقب نشینی کرد.

طبق گزارش رویترز، «سوزوکی» همچنین اعلام کرد که حاشیه سود عملیاتی حداقل ۱۰ درصد را تا سال ۲۰۳۰ هدف قرار خواهد داد که نسبت به ۹.۲ درصد در سال مالی گذشته افزایش یافته است. این خودروساز همچنین درآمد هشت تریلیون ین را تا سال مالی ۲۰۳۰، هدف گذاری کرده که جهش ۴۹ درصدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *