شرایط فروش اقساطی کی ام سی – فروردین ۱۴۰۴ |
||||||
مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیشپرداخت اول (تومان) | پیشپرداخت دوم(تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط |
کی ام سی T۸ دنده ای | ۱۴۰۳ | صفر | ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۷۲,۵۰۰,۰۰۰ | ۳۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۴۸ قسط |
کی ام سی J۷ اتوماتیک | ۱۴۰۴ | صفر | ۱,۰۳۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۶ قسط |
کی ام سی T۹ توربو ۲ لیتر | ۱۴۰۳ | صفر | ۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۵۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۹,۶۰۰,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
کی ام سی T۸ دنده ای | ۱۴۰۳ | صفر | ۱,۱۶۵,۵۰۰,۰۰۰ | ———————— | ۷۹,۲۸۸,۰۰۰ | ۱۲ قسط |
کی ام سی J۷ اتوماتیک | ۱۴۰۳ | صفر | ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ———————— | ۶۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰ قسط |
کی ام سی J۷ اتوماتیک | ۱۴۰۳ | صفر | ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ———————— | ۶۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰ قسط |
مشخصات فنی کی ام سی T۹
بررسی مشخصات فنی KMC T۹ نشان میدهد که این پیکاپ نسخه ارتقا یافته و مدرنتری از T۹ KMC به شمار میآید. این خودرو با بهرهگیری از موتور دو لیتری توربوشارژ، عملکردی مشابه با KMC T۸ دارد اما در برخی بخشها بهبودهایی را تجربه کرده است. پیشرانه این خودرو علاوه بر برخورداری از سیستم توربوشارژر، از فناوری تزریق مستقیم سوخت یا GDi نیز استفاده میکند که موجب افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت شده است. حداکثر قدرت این پیشرانه ۲۲۱ اسب بخار و میزان گشتاور آن ۳۹۰ نیوتن متر اعلام شده که برای یک پیکاپ آفرودی مقدار مناسبی محسوب میشود. در بررسی T۹ از نظر سیستم انتقال قدرت، یکی از تغییرات مهم این مدل، جایگزینی گیربکس دستی با یک گیربکس اتوماتیک ZF هشت سرعته است که دقت و سرعت تعویض دنده را بهبود بخشیده است.این گیربکس از طریق جعبه انتقال قدرت، نیرو را به هر چهار چرخ منتقل میکند. در حالت عادی، این خودرو بهصورت دیفرانسیل عقب عمل میکند، اما هنگام عبور از مسیرهای دشوار، میتوان سیستم دو دیفرانسیل سبک یا سنگین آن را فعال کرد. علاوه بر این، وجود قفل دیفرانسیل باعث شده است که خودرو KMC T۹ عملکرد بهتری در مسیرهای ناهموار و آفرودی داشته باشد. T۹ KMC از نظر مصرف سوخت ترکیبی، رقمی در حدود ۹.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کرده است. همچنین این خودرو استاندارد آلایندگی یورو ۶ را رعایت میکند که نشاندهنده نیاز آن به سوخت باکیفیت است. به طور کلی، بررسی T۹ در بخش فنی نشان میدهد که این خودرو با ترکیب قدرت، کارایی و تکنولوژی، یکی از گزینههای مناسب برای علاقهمندان به پیکاپهای دو دیفرانسیل در بازار ایران خواهد بود.