به گزارش مرز اقتصاد ؛  مهندس محمدجواد جلیلی، در آیین این دو معارفه، با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی فعالیت‌ها و خدمات ارائه‌شده به مردم ،اظهار داشت: عدالت در خدمات به مردم از اولویت های ما به شمار می رود که نمونه ای از آن را می توان در برنامه‌ریزی مدیریت عادلانه توزیع  بار در استان دید.

وی  رضایت مردم و اقناع افکار عمومی  را بسیار مهم بیان کرد و گفت : کاهش مدت زمان نصب کنتور، موضوع مهمی است که باید به عنوان یکی از خواسته های به حق مردم مورد توجه قرار گیرد.

ارتقاء کیفیت خدمات به مشترکین و الکترونیکی کردن همه فرآیندها از زمان درخواست تا نصب لوازم اندازه گیری را در ارائه خدمت سریع به مردم مهم بیان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به نقش فناوری در بهبود خدمات اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب برای حذف فرم‌های کاغذی در فرآیند نصب کنتور و ارتقاء خدمات بر اساس سیستم‌موقعیت ‌مکانی مشترکین ، از جمله اقدامات مؤثر در مسیر تحول دیجیتال است.

وی از کارکنان حوزه مشترکین خواست تا با روی گشاده، بی‌منت و متعهدانه در خدمت مردم انجام وظیفه کرده و نسبت به وعده‌های خود به مردم پایبند بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *