رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: بسیج، زاییده و محصول انقلاب اسلامی است که ظرفیت عظیمی در تحقق و تداوم آرمان ها و اهداف متعالی نظام اسلامی دارد.

غلامعلی دهشیری در نشست با فرماندهان بسیج ادارات ناحیه شهید الله داد یزد، اظهار داشت: بسیج یک نیروی داوطلب مردمی است که با روحیه ایثار و شهادت طلبی در همه عرصه ها و میدان ها آماده خدمت است. وی تصریح کرد:‌ فرماندهان بسیج ادارات باید رویکرد بسیج را بر اساس اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب قرار دهند و تلاش نمایند با حاکمیت روحیه بسیجی و ارائه بهترین خدمت به مردم، امید و اعتماد مردم افزایش یابد.

این مقام قضایی، با اشاره تلویحی به گزارش یک پیمایش و تحقیق عمومی که منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه با بیشترین فراوانی را از ادارات،‌ دستگاه ها و سازمان ها می دانند، گفت: برخی از بخشنامه ها و آیین نامه های خلق الساعه بیشترگره را به کار مردم می اندازند فلذا بسیج ادارات می توانند در کنار مدیران متعهد و متخصص، با انجام یک کار عمیق و علمی در جهت اصلاح امور با هدف کسب رضایتمندی مردم بیشتر گام بردارد.

وی عنصر وحدت و انسجام را شاخصه بسیج اعلام کرد و بیان داشت: جامعه نیازمند امید و اعتماد است و این امر در سایه همت مضاعف در ارائه خدمات بی منت به مردم امکان پذیر است که بسیج در جهت دادن به این خدمت و ایجاد وحدت و انسجام در زمینه های مختلف تخصص دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در ابتدای سخنان خود با اشاره به طوفان الاقصی، گفت: تحقیر و تخریبِ ترمیم ناپذیر چهره منحوس رژیم صهیونیستی، بزرگترین دستاورد طوفان الاقصی است که دو هیمنه بزرگ این رژیم در تبلیغات ارتش شکست ناپذیر و نیروی امنیتی و اطلاعاتی نفوذ ناپذیر را شکست. وی افزود:‌ مردم فلسطین از بین مرگ تدریجی با خفت و مرگ دفعی با عزت، مرگ با عزت و شهادت را انتخاب کردند که صدای مظلومیت خود را به جهانیان برسانند و چهره دروغین ادعای حقوق بشر غرب را رسوا کنند و موج حمایت جهانی را همراه خود کرده و افول هژمونی آمریکا و شکست فاجعه بار هیمنه صهیونیسم را در منطقه خاور میانه رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *