فرمانده انتظامي استان یزد از دستگيري سارق و اعتراف به ۴۰ ميليارد ريال سرقت خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک نیز کشف شد.

سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در خصوص این خبر گفت: در پي وقوع سرقت چند دستگاه خودرو سواري در سطح شهر يزد، کشف سرقت ها و شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي یزد قرار گرفت. وی تصريح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پليسي و تلاش شبانه روزي، سارق را شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضائي او را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در بازرسی اولیه از مخفیگاه متهم، ۳ دستگاه خودرو سواری سرقتی و همچنین ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی های پلیسی به ۵ فقره سرقت خودرو و مغازه لوازم خانگی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه مقادیری از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شده است خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه سارق به دادسرا معرفی شد یادآور شد: شهروندان از نگهداری طلا، پول و زیورآلات در منزل خودداری کرده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *