حسن دهقان مدیرعامل واحد صنعتی گلسان خرسند یزد با اشاره به توسعه و استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان در چند دهه گذشته و ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم اظهار کرد: بدون شک تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان دارد و برای تحقق این هدف مهم تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در این راستا ضروری است.

وی با اشاره به چالش واحدهای صنعتی در تامین آب و برق و گاز افزود: واحدهای صنعتی در طول سال به دلیل عدم تامین آب، برق و یا گاز توسط دستگاه های خدمت رسان مجبور به خاموشی و کاهش تولید هستند که همین موضوع می تواند روند تولید در کشور را دچار چالش کند هر چند مجموعه هایی چون شرکت شهرکهای صنعتی برای تامین آب و برق و گاز شهرکها و نواحی صنعتی استان برنامه های خوبی را اجرا گرده است.

دهقان با اشاره به اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر در شرکت گلسان خرسند گفت: در کنار رشد تولید که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، به مهار تورم منتهی می شود، ایجاد اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف توسعه صنعت و رشد تولید است که این مسئله هم جز با تامین زیرساخت های ضروری و مناسب محقق نمی شود.

مدیرعامل شرکت گلسان خرسند یزد گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۸ با هدف چاپ انواع لفاف های مواد غذایی و صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان اردکان، یزد فعالیت خود را آغاز کرده است اما توسعه و افزایش ظرفیت این واحد صنعتی در گرو ایجاد زیرساخت های لازم در شهرکها و نواحی جدید صنعتی است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نیاز برای این صنعت، تامین برق است و که در فصل گرمای سال با قطعی مکرر مجبور به خاموشی هستیم و به اجبار باید خطوط تولید را از مدار خارج کنیم که این مشکل در همه استان به یک چالش بدل شده است و این همکاری بیشتر دستگاه های خدمت رسان را با تولیدکنندگان می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *