در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین دوره رویداد پتروفن جام جام با رشید قانعی دبیر این رویداد گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید.

قانعی در این زمینه به جام جم گفت:سال گذشته اولین دوره رویداد پتروفن بود که امسال دومین دوره آن را برگزار می کنیم. هدف اصلی برگزاری این رویداد نیز ارائه معکوس نیازهاست. برخلاف نمایشگاه های دیگر که عرضه محور برگزار می شود رویداد پتروفن  عکس آن عمل کرده و به صورت تقاضا محور برگزار می شود. این رویکرد به معنای این است که شرکت های پتروشیمی نیازهای خود را به شرکت های دانش بنیان و فناورانه اعلام می کنند و شرکت های دانش بنیان برای مرتفع کردن این نیازها تلاش می کنند.

 وی ادامه داد:میزان استقبال شرکت های دانش بنیان از این رویداد نسبت به سال گذشته سه برابر شده که نشان دهنده تأثیرگذاری این رویداد است. به همین میزان نیازهایی که ما اعلام کردیم نیز سه برابر شده است. از سوی دیگر به جز هلدینگ خلیح فارس امسال در حدود۱۳ شرکت پتروشیمی نیز در این رویداد شرکت کرده اند که ما امیدواریم در این رویداد اتفاقات خوبی برای شرکت های دانش بنیان رخ بدهد.

 قانعی تصریح کرد: این نمایشگاه داخلی است اما نتایج آن می تواند به شکلی رقم بخورد که شرکت های دانش بنیان تقویت شود و این تقویت می تواند منجر به این شود که به شرکت های صادراتی تبدیل شوند و در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد می تواند از نظر بین المللی نیز یک دستآورد به شمار برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *