بانک مسکن در نظر دارد املاک غیر ضرور خود واقع در استان های اصفهان،آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی ، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه ،مازندران و همدان را از طریق برگزاری مزایده عمومی و با شرایط نقد و یا نقدو اقساط ( با نرخ سود ۲۳%در قالب عقد اجاره بشرط تملیک) که اولویت با فروش نقدی می باشد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به فروش برساند.
کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت برگ شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکت ها و همچنین پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) می باشد . متقاضیان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir (قسمت مزایده) مراجعه و یا شماره تلفن مرکز تماس ۱۴۵۶تماس حاصل نمایند. لازم است متقاضیان خرید در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده را محقق سازند.
همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir (صفحه اصلی، اطلاع رسانی،اخبار و اطلاعیه ها، مزایده املاک مازاد) و جهت بازدید از املاک به مدیریت های شعب مربوطه به نشانی ذیل مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۶۳۰۹۲۵۴ ۰۲۱تماس حاصل نمایند (شرکت در مزایده به منزله امضای برگه شرایط و قراردادهای مندرج در سامانه می باشد.)

آدرس : تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از چهارراه اسفندیار، خیابان ارمغان شرقی، پلاک ۸، ساختمان ادارات کل مرکزی بانک مسکن، طبقه دوم، دبیرخانه کمیته عالی قبول معاملات و مناقصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *