در راستای حل مشکل ۲۸۶ ساله اراضی وقفی شهرستان مروست نشستی با حضور مدیران مرتبط و اعضای شورا و مقامات محلی به میزبانی دستگاه قضا برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان یزد در این نشست با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت حل این مشکل در طول سال های گذشته گفت: اگرچه بارها تفاهم های مختلفی بین آستان قدس رضوی و مسئولان محلی شهرستان صورت گرفته اما متاسفانه تاکنون هیچکدام اجرایی نشده است.
وی تصریح کرد: مشکل وقف بودن دو دانگ اراضی مروست یکی از چالش های جدی در این شهرستان است که با حل آن قطعا شاهد رشد و رونق و سرمایه گذاری در این شهرستان خواهیم بود.
دهشیری بر لزوم همراهی مسئولان دستگاه های ذیربط در این حوزه تاکید کرد و افزود: آستان قدس رضوی با رعایت موازین شرعی حدود وقف و نگاه باز و وسیع با همت دستگاه قضا و سایر نهادهای اجرایی و نظارتی به دنبال حل موضوع چند صد ساله به نفع مردم ، جامعه و وقف با رعایت موازین شرعی و مصلحت وقف می باشد.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به عزم جدی مسئولان ارشد استان و آمادگی طرفین جهت حل این مشکل افزود: باید فرصت ایجاد شده را مغتنم شمرد و با استفاده از فناوری نوین و با سرعت و دقت تا حل کامل این چالش موضوع را پیگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *