| ۱ |
اراک – خرمآباد قطعات ۲ و ۳ و ۴ |
قطعه دوم |
۴۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲ |
اراک – خرمآباد قطعات ۲ و ۳ و ۵ |
قطعات سوم و چهارم |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۴۹۰,۰۰۰ |
۴۹۰,۰۰۰ |
۶۵۰,۰۰۰ |
۸۱۵,۰۰۰ |
|
| ۳ |
ارومیه – تبریز قطعه ۴ |
ارومیه- تبریز (قطعه ۴) |
۱۱۰,۰۰۰ |
۱۲۵,۰۰۰ |
۱۲۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۳۹۰,۰۰۰ |
۵۲۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴ |
اهواز – بندر امام |
اهواز- بندر امام |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۳۶۰,۰۰۰ |
۴۲۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵ |
اهواز – بندر امام |
کنارگذر ماهشهر |
۵۰,۰۰۰ |
۶۰,۰۰۰ |
۹۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۸۰,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۳۵۰,۰۰۰ |
| ۶ |
باغچه – مشهد |
باغچه- مشهد |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
_ |
| ۷ |
باغچه – مشهد |
آنتن سنگ بست (فریمان) |
۳۵,۰۰۰ |
۳۵,۰۰۰ |
۳۵,۰۰۰ |
۳۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
|
| ۸ |
پل زال – اندیمشک |
پل زال- اندیمشک |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۳۰,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۳۰۰,۰۰۰ |
۴۱۰,۰۰۰ |
۵۸۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۹ |
تبریز – ارومیه (پل میانگذر) |
پل میانگذر دریاچه ارومیه |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۳۰۰,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
۴۹۰,۰۰۰ |
۶۵۰,۰۰۰ |
_ |
| ۱۰ |
تبریز- اندیشه- شهر جدید سهند |
ایستگاه های شماره یک و دو |
۵۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
_ |
| ۱۱ |
تهران – پردیس |
تهران- پردیس |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
_ |
| ۱۲ |
تهران – شمال |
قطعه ۴ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۲۳۰,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
۳۸۰,۰۰۰ |
۴۹۵,۰۰۰ |
۶۰۵,۰۰۰ |
_ |
| ۱۳ |
تهران – شمال |
قطعه یک- روزهای عادی |
۴۹۵,۰۰۰ |
۶۵۰,۰۰۰ |
۶۷۰,۰۰۰ |
_ |
۷۵۰,۰۰۰ |
_ |
_ |
_ |
|
| ۱۴ |
تهران – شمال |
قطعه یک- آخر هقته و روزهای تعطیل |
۶۵۰,۰۰۰ |
۶۵۰,۰۰۰ |
۶۷۰,۰۰۰ |
_ |
۷۵۰,۰۰۰ |
_ |
_ |
_ |
|
| ۱۵ |
تهران – شمال |
تونل البرز شرقی- روزهای عادی |
۳۹۰,۰۰۰ |
۵۲۰,۰۰۰ |
۳۹۰,۰۰۰ |
۴۵۵,۰۰۰ |
_ |
_ |
_ |
_ |
|
| ۱۶ |
تهران – شمال |
تونل البرز شرقی- آخر هفته و روزهای تعطیل |
۶۵۰,۰۰۰ |
۷۸۰,۰۰۰ |
۶۵۰,۰۰۰ |
۷۱۵,۰۰۰ |
_ |
_ |
_ |
_ |
|
| ۱۷ |
حرم تا حرم (قم – گرمسار) |
ایستگاه قم |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۸۰,۰۰۰ |
۳۱۵,۰۰۰ |
۳۹۰,۰۰۰ |
۴۹۰,۰۰۰ |
۶۲۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ |
حرم تا حرم (قم – گرمسار) |
ایستگاه گرمسار |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۸۰,۰۰۰ |
۳۱۵,۰۰۰ |
۳۹۰,۰۰۰ |
۴۹۰,۰۰۰ |
۶۲۰,۰۰۰ |
|
| ۱۹ |
خرم آباد – پل زال |
خرم آباد- پل زال |
۳۴۵,۰۰۰ |
۶۵۰,۰۰۰ |
۵۲۰,۰۰۰ |
۷۳۵,۰۰۰ |
۶۰۵,۰۰۰ |
۸۱۵,۰۰۰ |
۱,۰۶۰,۰۰۰ |
۱,۲۷۰,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ |
زنجان – تبریز |
زنجان به سرچم و بالعکس |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
_ |
| ۲۱ |
زنجان – تبریز |
سرچم به هشترود و بالعکس |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
|
| ۲۲ |
زنجان – تبریز |
هشترود به بستان آباد و بالعکس |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
|
| ۲۳ |
زنجان – تبریز |
زنجان به هشترود و بالعکس |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۸۰,۰۰۰ |
۲۹۵,۰۰۰ |
|
| ۲۴ |
زنجان – تبریز |
سرچم به بستان آباد و بالعکس |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۸۰,۰۰۰ |
۲۹۵,۰۰۰ |
|
| ۲۵ |
زنجان – تبریز |
زنجان به بستان آباد و بالعکس |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۳۰,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۲۹۵,۰۰۰ |
۴۱۰,۰۰۰ |
۴۹۰,۰۰۰ |
|
| ۲۶ |
زنجان – تبریز |
بستان آباد به تبریز و بالعکس |
۶۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
_ |
| ۲۷ |
زنجان – تبریز |
سرچم به میانه میاندوآب و بالعکس |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
|
| ۲۸ |
زنجان – تبریز |
هشترود به میانه میاندوآب و بالعکس |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
|
| ۲۹ |
زنجان – تبریز |
زنجان به میاندوآب و بالعکس |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
|
| ۳۰ |
زنجان – تبریز |
بستان آباد به میانه میاندوآب و بالعکس |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
|
| ۳۱ |
ساوه – سلفچگان |
ایستگاه اصلی |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
_ |
| ۳۲ |
ساوه – سلفچگان |
ایستگاه بین راهی |
۵۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
|
| ۳۳ |
ساوه – همدان قطعه ۱ |
ساوه- همدان قطعه یک |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۲۳۰,۰۰۰ |
۳۱۵,۰۰۰ |
۴۱۰,۰۰۰ |
_ |
| ۳۴ |
ساوه – همدان قطعه ۲ (کربلا) |
ساوه- همدان قطعه دو |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۳۰,۰۰۰ |
۳۱۵,۰۰۰ |
۳۹۰,۰۰۰ |
۴۲۵,۰۰۰ |
۵۴۰,۰۰۰ |
_ |
| ۳۵ |
قزوین – رشت |
قزوین- رودبار |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۱۸۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۲۸۰,۰۰۰ |
۳۱۵,۰۰۰ |
۳۶۰,۰۰۰ |
_ |
| ۳۶ |
قزوین – رشت |
رستم آباد- امام زاده هاشم |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
|
| ۳۷ |
قم – کاشان (امیرکبیر) |
قم- کاشان |
۶۵,۰۰۰ |
۷۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۷۵,۰۰۰ |
۷۵,۰۰۰ |
۹۰,۰۰۰ |
۱۴۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
_ |
| ۳۸ |
کاشان – نطنز – اصفهان (سان آرا) |
کاشان- نطنز |
۹۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۹۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۳۵,۰۰۰ |
۱۳۵,۰۰۰ |
۱۸۰,۰۰۰ |
۲۷۰,۰۰۰ |
_ |
| ۳۹ |
کاشان – نطنز – اصفهان (سان آرا) |
نطنز- اصفهان |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۹۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۳۵,۰۰۰ |
۱۳۵,۰۰۰ |
۱۸۰,۰۰۰ |
۲۷۰,۰۰۰ |
|
| ۴۰ |
کنارگذر جنوبی تهران (غدیر) |
قطعه یک |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
۲۸۰,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ |
کنارگذر جنوبی تهران (غدیر) |
قطعه دو |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۳۱۵,۰۰۰ |
۴۱۰,۰۰۰ |
|
| ۴۲ |
کنارگذر جنوبی تهران (غدیر) |
قطعه سه |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
|
| ۴۳ |
کنارگذر جنوبی تهران (غدیر) |
قطعه چهار |
۸۵,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
۱۹۵,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
|
| ۴۴ |
کنارگذر شرق سپاهان |
کنارگذر شرق سپاهان |
۱۹۵,۰۰۰ |
۲۵۰,۰۰۰ |
۲۳۰,۰۰۰ |
۲۹۵,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
۳۲۵,۰۰۰ |
۴۱۰,۰۰۰ |
۵۷۵,۰۰۰ |
_ |
| ۴۵ |
کنارگذر شمالی مشهد |
کنارگذر شمالی مشهد |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۵۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۱۵,۰۰۰ |
۲۹۵,۰۰۰ |
_ |
| ۴۶ |
کنارگذر غربی اصفهان |
ایستگاه شماره یک |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲۰,۰۰۰ |
۱۶۵,۰۰۰ |
۲۶۰,۰۰۰ |
_ |
| ۴۷ |
کنارگذر غربی اصفهان |
ایستگاه شماره دو |
۵۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
۱۳۰,۰۰۰ |
|
| ۴۸ |
کنارگذر غربی اصفهان |
ایستگاه شماره سه |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۵۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۶۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۸۵,۰۰۰ |
۱۰۰,۰۰۰ |
|
| ۴۹ |
همت – کرج |
همت- کرج |
۱۰۰,۰۰۰ |
_ |
۱۰۰,۰۰۰ |
_ |
۱۳۰,۰۰۰ |
_ |
_ |
_ |
_ |
| ۵۰ |
همت – کرج |
گرمدره |
۵۵,۰۰۰ |
_ |
۵۵,۰۰۰ |
_ |
کاش حداقل وقتی عوارش میگیرند درست به راهسازی و جاده ها بپردازند