به گزارش مرز اقتصاد، هفته صرفهجویی در مصرف برق فرصتی است تا با آگاهیبخشی، مسئولیتپذیری و مشارکت اجتماعی، سهم خود را در پایداری روشنایی ایران ایفا کنیم.
امروز، همزمان با روز تبلیغ و اطلاعرسانی دینی و روز اصناف، از همه فعالان فرهنگی، رسانهای، کسبه و شهروندان دعوت میکنیم با ترویج فرهنگ مصرف بهینه، در مسیر روشنایی پایدار کشور همراه شوند.
روشنایی ایران، سهم همه ماست.
