به گزارش مرز اقتصاد، مهندس عباس زارع ،رییس اداره مهندسی و توسعه امور یک اظهار داشت: با پیگیری ها مداوم از شهرداری یزد و اخذ مجوزهای لازم کار حفاری و کابل کشی زمینی و هوایی شبکه خروجی پست پد مانتد فهادان به پایان رسیده و این پست در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.
وی افزود: در این پروژه ۲۵۰ متر کابل زمینی و ۲۰۰ متر کابل خودنگهدار هوایی به منظور کاهش شعاع تغذیه و رفع افت ولتاژ مشترکین انتهای خط اجرا شده است
