به گزارش مرز اقتصاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مدیریت مصرف برق را به عنوان یک معروف در جامعه اسلامی و وظیفه اجتماعی همه اقشار بیان کرد.
مهندس محمد جواد جلیلی در دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر،افزود: استفاده روشنایی و سیستم سرمایشی نامتعارف در جامعه و به کارگیری لوازم پر مصرف در زمان اوج بار به عنوان منکر و استفاده از وسایل استاندارد و پربازده به همراه رعایت الگوی مصرف برق به عنوان معروف در صنعت برق شناخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بر اساس قانون پیش بینی‌های لازم شده است،خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر اساس قانون می‌توانند از انشعاب رایگان برخوردار شوند و بر اساس قانون بهای برق مصرفی آنان محاسبه می شود.
مهندس جلیلی به اصلاح فرایندها و کاهش بروکراسی اداری در راستای احیای امر به معروف اشاره‌ای داشت و گفت: شایسته سالاری و توجه به موضوع سلامت اداری به عنوان یک معروف باعث می شود تا شیوه انتصاب و انتخاب افراد متاثر از آن دقیق تر باشد.
این مسئول ایجاد سامانه برق من برای غیر حضوری کردن همه خدمات صنعت برق را از مهمترین اقدامات سال‌های اخیر برای افزایش رضایتمندی مردم بیان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در کارکنان با آموزش و تولید محتوا در فضای مجازی و برگزاری نشست‌های توجیهی و تجلیل از برترین های حوزه عفاف و حجاب ،نماز و امر به معروف راه از اقدامات فرهنگی این شرکت عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *