در دنیای امروز که وابستگی به ارتباطات و فناوری بخش لاینفکی اززندگی انسان هاست و نیازهای بشر با سرعت بیشتری در حال تغییر است. متناسب سازی نیازها با امکانات موجود یک دغدغه ی همیشگی برای اغلب سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی است، بنابراین خدمات دهندگان موفق باید علاوه بر اطلاع از آخرین تغییرات علمی، قدرت تغییر سریع و به موقع را داشته باشند و نیاز جدید مخاطبان را به شیوه ای نو و مبتکرانه ، سریع و قابل استفاده در اختیار آنان قرار دهند. این موارد از ویژگی های موسسه ی روابط عمومی راهبرد است که فرصت را غنیمت می داند و در لحظه، خود را منطبق با نیازهای مخاطب می بیند. اگر چه وجود رقیبان در هر عرصه ای باعث نشاط و پیشرفت آن حوزه خواهد بود، اما برتری های موسسه ی راهبرد به شیوه ای واضح آن را در میدان عمل متمایز کرده است. توجه به نیازهای روز مخاطبان، انعطاف پذیری و رویکرد توسعه همراه با پیشرفت،از جمله اهدافی است که راهبرد را متفاوت کرده است.
موسسه ی فرهنگی هنری « راهبرد پویش رستا» ، اول بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ی ثبت ۷۵۵۷ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این موسسه به صورت تک منظوره و تخصصی در حوزه ی روابط عمومی و همچنین برگزاری همایش ها، گردهمایی ها، نشست ها و همکاری در برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری و نشست های تخصصی از طریق خدمات فرهنگی و هنری فعالیت می کند.
موسسه ی راهبرد را می توان نخستین موسسه ی تخصصی روابط عمومی شرق کشور نامید که رسالت خود را بر اساس دو عنصر مهم «توانمندسازی روابط عمومی ها» و «انسجام و ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های سراسر کشور» بنا نهاده است. موسسه ی راهبرد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های استادان و فعالان عرصه ی روابط عمومی کشور به ارایه ی خدمات تخصصی جهت راه اندازی، توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی های کشور گام های موثری بر داشته وبر خواهد داشت.
موسسین این مجموعه در سال ۱۴۰۱ اقدام به طراحی و انتشار نشریه ی تخصصی، ترویجی راهبرد به صورت ماهنامه ی الکترونیکی کرده اند که از شماره های نخست خود توانسته مورد توجه و استقبال استادان، کارشناسان و مدیران روابط عمومی های کشور قرار گیرد. “موسسه ی فرهنگی روابط عمومی راهبرد” با عنایت به رویکرد علمی- تخصصی خود در خصوص تاکید بر تحقیق، پژوهش و ارزیابی فعالیت های روابط عمومی ها، آمادگی دارد تا با ارایه ی مشاوره ها ی تخصصی در این حوزه به بهبود و توسعه ی فعالیت های روابط عمومی در سازمان ها ازجمله سازمان شما کمک کند . ما با استفاده از دانش کاربردی روابط عمومی و ارتباطات، قادریم این بخش تخصصی را در سازمان یا شرکت شما ایجاد کنیم .
مدیران این مجموعه با عنایت به سالها تجربه ی تخصصی در روابط عمومی، براین باورند که یکی از اسناد مهم تخصصی روابط عمومی، “سند برنامه ی راهبردی روابط عمومی و ارتباطات” است. این سند، برنامه ی عملیاتی روابط عمومی است که پس از تهیه و تدوین آن ، همه ی فعالیت های روابط عمومی سازمان و شرکت شما باید براساس آن برنامه ریزی شود. یکی از دلایل اهمیت این سند، آن است که برنامه ی ارتباطی، ماحصل دانش و تجربه است و در قالب آن باید، با استفاده از نظریات علمی و دانش تخصصی برای رسیدن به اهداف ارتباطی و حل مسایل آن برنامه ریزی شود، به همین منظور در درون این سند ، شاهد عناصری مثل مخاطب شناسی،ایجاد زمان بندی متناسب با طراحی واجرای برنامه ها ی پیش رو، بودجه ریزی، توجه به اسناد بالادستی و پایین دستی، تعیین رسانه ها و کانال های ارتباطی مورد نظروارایه ی سازوکارها وروش های اثر گذار برای ارتباط منطقی و مناسب با رسانه ها وارباب جراید باهدف برخورداری از نقش رسانه ها درارایه ی عملکردها و اقداماتی که در حوزه ی روابط عمومی اتفاق می افتد.
تهیه ی برنامه ی جامع باهدف انجام برنامه ها ووظایف روابط عمومی سازمان متبوع و … هستیم و کسی که بتواند برنامه ی راهبردی ارتباطات و روابط عمومی را بنویسد، باید از بالاترین سطح علمی و تجربی و شناخت سازمانی برخوردار باشد.
خدمات موسسه ی روابط عمومی” راهبرد پویش رستا “
• راه اندازی واحد روابط عمومی در شرکت یا سازمان ، متناسب بااهداف وبرنامه های دردست اجرا .
• توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی .
• ارایه ی خدمات روابط عمومی در قالب پروژه های قابل برون سپاری.
• برگزاری تورهای آموزشی – تفریحی روابط عمومی ها
• تدوین برنامه ی سالانه ی روابط عمومی با رویکرد توسعه ی فروش و خدمات .
• کمک به افزایش وارتقای سطح ارتباطات درون و برون سازمانی .
• برگزاری رویدادها شامل: (همایش ها،نشست های تخصصی برپایی نمایشگاه ها و …)
• برگزاری دوره ها ی کوتاه ، میان ودراز مدت و کارگاه های آموزشی مورد نیاز روابط عمومی ها ، شرکت ها و سازمان ها و…
راههای ارتباطی:
وب سایت:
تماس :
۰۹۱۵۵۰۵۰۶۸۷-۰۹۱۵۴۴۳۴۱۳۵