مدیرعامل شرکت رجا، روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ در نشستی دوستانه با جمعی از رؤسای قطارهای مسافری  دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتدای مراسم، شماری از رؤسای قطار با قدردانی ازاصلاح آیین نامه کلیومتراژ و حضور ملموس مدیرعامل و تیم مدیریتی در بخش‌های اجرایی، دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در حوزه ارائه خدمات، تعمیرات و پشتیبانی ناوگان همچنین برخی مسایل و مشکلات کاری خود را مطرح کردند.
مرتضی ملانژاد-مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا- پس از استماع این دیدگاه‌ها، با تقدیر از طرح صریح مسائل گفت: ضروری است مشکلات مطرح‌شده به‌طور مستمر بررسی و پیگیری شود، اما در کنار آن باید با دقت بیشتر در حوزه خرید قطعات، تعمیرات اساسی و همچنین کیفیت خدمات به مسافران توجه شود.
وی با اشاره به وضعیت فعلی ناوگان رجا افزود: شرکت رجا با در اختیار داشتن متنوع‌ترین و بیشترین تعداد ناوگان ریلی، ظرفیت بالایی در جابه‌جایی مسافر دارد، اما میانگین قیمتی بلیت این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت‌های ریلی پایین‌تر است که برای جبران این فاصله و ارتقای کیفیت خدمات، باید مسیر اصلاحی در پیش بگیریم.
مدیرعامل رجا تأکید کرد: تأمین منابع مالی برای بازسازی واگن‌ها امری ضروری است، لذا بازسازی و بهسازی ناوگان، علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات، می‌تواند به کاهش فاصله قیمتی با سایر شرکت‌ها کمک کند.
ملانژاد با اشاره به شرایط رقابتی در حوزه حمل‌ونقل گفت: حتی در مقایسه با سایر شقوق حمل‌ونقل، بلیت قطار همچنان ارزان‌ترین است و این موضوع نیازمند بازنگری جدی است.
وی با تأکید بر جایگاه محوری رؤسای قطار به‌عنوان نمایندگان مستقیم شرکت رجا در سفرها خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای پیمانکاری داخل قطار تحت مدیریت رؤسای قطار فعالیت می‌کنند و نقش آنان در ارتقای کیفیت خدمات بسیار تعیین‌کننده است به همین منظور برای بهبود معیشت کارکنان نیز باید به سمت اصلاح و افزایش درآمدهای شرکت حرکت کنیم.
مدیرعامل رجا در ادامه از پیگیری مجموعه‌ای از اقدامات حمایتی خبر داد و گفت: هیأت مدیره و مجموعه مدیریتی رجا دغدغه جدی برای ارتقای سطح خدمات رفاهی کارکنان دارند و اقداماتی در این راستا در دست پیگیری است که کاهش سهم کارکنان در پرداخت حق بیمه تکمیلی به ۲۰ درصد یکی از این اقدامات بوده و توسعه این خدمات نیز در دستور کار قرار دارد.
ملانژاد در پایان با قدردانی از تلاش‌های رؤسای قطار، از آنان خواست تا مشکلات و چالش‌های عملیاتی را به‌طور مستمر گزارش و پیگیری کنند تا روند بهبود خدمات شتاب بیشتری بگیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این نشست با هدف  بررسی مشکلات، دریافت نظرات اجرایی و تقویت ارتباط مستقیم میان مدیرعامل و بدنه عملیاتی و همچنین قدردانی روسای قطار از اقدامات خوب انجام شده برای امور معیشتی ایشان برگزار شد.

https://rubika.ir/rajarailtransportation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *