با دانستن چند نکته به راحتی می‌تواند خرید بلیط را برای شما به اتفاقی لذت بخش تبدیل کند تا هم از سفر خود لذت ببرید و هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین عواملی را که در خرید بلیط پرواز ارزان قیمت دخیل هستند برای شما شرح دهیم. آنها را به خاطر بسپار، چون بدون شک یک روز برای شما کاربردی خواهند بود.

خرید بلیط هواپیما ارزان اصلاً کار راحتی نیست. هیچ تفاوتی هم ندارد که شما اهل سفر رفتن باشید یا نه! در هر حال تهیه بلیط هواپیما هزینه بر بوده و می‌تواند موجب تجربه یک سفر گران برای شما باشد. در این بین دانستن چند نکته به راحتی می‌تواند خرید بلیط را برای شما به اتفاقی لذت بخش تبدیل کند تا هم از سفر خود لذت ببرید و هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین عواملی را که در خرید بلیط پرواز ارزان قیمت دخیل هستند برای شما شرح دهیم. آنها را به خاطر بسپار، چون بدون شک یک روز برای شما کاربردی خواهند بود.

مناسب‌ترین زمان‌ها برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان

یکی از توصیه‌هایی که در مورد خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان زیاد خواهید شنید این است که بلیط خود را زودتر تهیه کنید. البته این نکته هم مهم است که تهیه بلیط را به روزها و لحظه‌های آخر موکول نکنید. چون بدون شک در لحظات آخر بلیط‌های گران‌تری را می‌توان تهیه کرد. اما فراموش نکنید که خریدن یک بلیط زود هنگام هواپیما هم نمی‌تواند چندان سود اقتصادی برای شما داشته باشد. اصولاً بلیط‌ها در ابتدای عرضه شدن قیمت بالاتری دارند.

البته این قیمت بالاتر بر خلاف استانداردها نیست. اما بعد از گذشت زمان و تکمیل شدن تمام صندلی‌ها و ظرفیت یک هواپیما، هزینه همین بلیط‌ها به نحو چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. البته این نباید به معنی به تعویق انداختن خرید و رزرو بلیط شما باشد. روزهای آخر، زمان مناسبی برای تهیه بلیط ارزان نیستند. در اصل این روزهای کم تردد هستند که صرفه اقتصادی بهتری برای تهیه بلیط دارند. البته اگر قرار است در یک روز تعطیلی یا مهم، سفر خود را انجام دهید هیچکدام از این موضوعات برای شما صدق نخواهند کرد.

خرید بلیط هواپیما ارزان در روزهای طلایی هفته

خرید بلیط هواپیما ارزان را حتماً باید در برخی از روزهای به خصوص هفته انجام دهید. برای مثال روزهایی که اواسط هفته هستند به شما بهترین بلیط با بهترین قیمت را ارائه می‌کنند. معمولاً دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها بهترین زمان برای تهیه بلیط پرواز ارزان هستند. اما چهارشنبه‌ها تا شنبه‌ها به طور معمول شما را با گران‌ترین و بالاترین قیمت بلیط رو به رو می‌کنند. بهتر است در اواسط هفته بلیط تهیه کنید یا حتماً بلیط خود را چارتری بگیرید. البته اگر مسیری که شما برای سفر انتخاب کرده‌اید پرتردد باشد، به سختی می‌توان پرواز ارزان قیمتی برای آن پیدا کرد. ضمن اینکه شما با انتخاب‌های کمتری روبرو هستید. نکته جالبی که در مورد بلیط‌های هواپیما باید به آن اشاره کنیم این است که برخی از بلیط‌های هواپیما در برخی ساعت‌های روز، در برخی از روزهای هفته، در برخی از هفته‌های ماه و در برخی از ماه‌های سال با قیمت‌های کاملاً متفاوتی ارائه می‌شوند.

بلیط هایی که برای ساعت اولیه صبح ارائه می شوند همیشه نسبت به بقیه بلیط ها در تمام طول روز، ارزان تر هستند، چون تقاضای کمتری دارند. همچنین قیمت آنها مناسب تر است. نکته جالبی که در مورد خرید بلیط ارزان صبح زود باید بدانید این است که این بلیط ها با کمترین تاخیر در رفت و برگشت مواجه هستند. ضمن اینکه چون فرودگاه خلوت است پروسه تحویل بار، گذشتن از گیت و سایر اتفاقاتی که قبل از پرواز و بعد از پرواز باید انجام شود خیلی سریع تر اتفاق می افتد. نکته مهم تر از تمام این نکاتی که گفتیم هم اینکه اگر پرواز شما پرواز اول صبح باشد و شما آن را از دست بدهید، به راحتی می توانید از پرواز ارزان بعدی به همان مقصد در ساعت های دیگر روز استفاده کنید.


خرید بلیط ارزان راحت است اگر همین نکات را یاد بگیرید

اینکه بتوان برای سفر خود یک بلیط ارزان هواپیما تهیه کرد، دیگر سخت و غیر ممکن نیست. فقط چند نکته مهم و انحرافی دارد که اگر آنها را یاد بگیرید، درست مانند چوب جادو عمل کرده و تمام بلیط های خوش قیمت هواپیما را در مقابل شما به صف خواهند کرد.

به نقل از الی گشت: سیستمی و یا چارتری بودن پرواز، کلاس پروازی و حجم تقاضا از جمله مهمترین عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما است، تمام آنچه که در مورد قیمت بلیط پرواز باید بدانید دقیقاً محدود به این موارد می‌باشد که شما با دانستن آنها می‌توانید بلیط سفر هوایی خود را با بهترین قیمت از سایت‌های فروش آنلاین خریداری کنید. اگر در فصل اوج سفر به کیش یعنی پاییز و یا زمستان بخواهید بلیط ارزان کیش را پیدا کنید، کار سختی در پیش دارید. زیرا حجم تقاضا برای بلیط به مقصد کیش بسیار زیاد است. این موضوع به جز فصل سفر درباره آخر یا میانه هفته یا نزدیکی و دوری به تعطیلات هم صدق می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *