به گزارش مرز اقتصاد و به نقل از ورزش۳ ،

 قدم زدن در خانه. زیرا مادرید از قبل خانه او بود. بنابراین، جود بلینگام، جواهر جدید روی تاج سفید، به شکلی خودمانی در گفتگو با مارکا حاضر شد.

به دور از کت و شلوار و کراوات معمول در آن محل، بازیکن متولد بیرمنگام با یک تاپ راحت و شلوار گرمکن در این گفتگو شرکت کرد. شکی نیست که او در مادرید از قبل احساس می‌کند که در خانه خود است.

این بازیکن، انسانی بسیار صمیمی و متواضع است که همیشه با لبخند دیده می شود و بدون هیچ شکایتی حاضر به گرفتن ژست برای عکسبرداری و حرف‌زدن برای مصاحبه است.

جود در این گفتگو به مارکا می‌گوید: “احساس خوبی دارم. من برای تمرین آماده‌ام.” این ستاره انگلیسی به تعطیلات خود پایان داد و دوشنبه به تمرینات پیش فصل به رئال مادرید خواهد پیوست. او برای اولین بار تحت هدایت کارلو آنچلوتی قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی می شود معاینات پزشکی در نوبت صبح و اولین جلسه تمرینی در نوبت بعدازظهر انجام شود. به همراه او، بقیه بازیکنانی که در تعطیلات ژوئن از سوی تیم‌های ملی‌شان دعوت شده بودند، به این تیم ملحق می‌شوند.

او در مورد تست های پزشکی تایید کرد که مشکلی وجود ندارد: “آماده بازی هستم، زانویم در شرایط عالی است.” نکته این است که، زانوی او از پایان فصل گذشته یک نکته ترسناک بود. جود دو بازی آخر فصل قبل را از دست داد و نتوانست به بروسیا دورتموند کمک کند تا قهرمان بوندسلیگا شود. به همین ترتیب او در اردوی تیم ملی انگلیس هم غایب بود.

همانطور که این بازیکن اطمینان می دهد، تعطیلات به او اجازه داده تا هر نوع ناراحتی را از بین ببرد: “آرزو دارم برای اولین بار در سانتیاگو برنابئو بازی کنم.” چیزی که او مشتاقانه منتظر آن است بازی در خانه جدیدش است. آن خانه بی نظیری که در چند متری جایی که الان اقامت دارد، قرار دارد:“من مشتاقانه منتظر بازی در برنابئو برای دیدن همه هواداران رئال هستم.”

این فوتبالیست جوان می‌داند که انتظارات زیادی از او می‌رود، زیرا او دومین خرید گران قیمت باشگاه است و می‌خواهد ویژگی‌هایی را که او را به اینجا رسانده، در اسرع وقت نشان دهد. او قبل از اینکه برای استراحت و بازگشت به سوئیتش وارد آسانسور شود، جمله پایانی را می‌گوید: “من برای بردن آماده هستم.”

این روزها، بین جلسات تمرینی، او سعی می کند خانه جدیدی را به جای اقامت در هتل برای زندگی پیدا کند، حتی اگر مادرید قبلاً متعلق به او باشد. خوش آمدی جود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *