به گزارش مرز اقتصاد و به نقل از ورزش سه

ژوائو فلیکس در بازگشت از انتقال قرضی ناموفقش به چلسی با استقبال نه چندان دوستانه‌ای در اتلتیکومادرید مواجه شد. دیه‌گو سیمئونه علاقه ای به این بازیکن ندارد و خود فلیکس هم به خوبی پی به این موضوع برده و در تلاش است تا یک تیم خوب پیدا و دوباره مادرید را ترک کند. اظهارات اخیر او در مورد بارسلونا باعث شده تا یک احتمال جذاب نقل و انتقالاتی به وجود بیاید.

فلیکس در گفت و گوی شب گذشته خود تایید کرد که بارسلونا تیم رویایی اوست و دوست دارد در این تیم بازی کند. همین اظهارات کافی بود تا گمانه زنی ها در مورد انتقال این ستاره پرتغالی به تیم ژاوی هرناندز مطرح شود. خیلی ها این صحبت ها را با مصاحبه کریستیانو رونالدو یک سال قبل از حضورش در رئال مادرید مقایسه می کنند. او گفته بود که رویای بازی در اسپانیا را دارد و یک سال بعد رئالی شد.

شرایط فعلی فلیکس با رونالدوی آماده آن دوران فرق دارد اما رسانه های اسپانیایی چراغ سبز او را یک محرک نقل و انتقالاتی خوب برای بارسلونا می دانند که می خواهد با کمترین هزینه، بیشترین بهره را از بازار نقل و انتقالات تابستانی ببرد.

بارسلونا گزینه انتقال قرضی ایسکو را بررسی می کند و اگرچه این از نظر مالی به نفع اتلتیکو نیست ولی باشگاه اسپانیایی حداقل می تواند با چنین انتقالی هم آمادگی ستاره خود را تضمین شده ببیند و هم از هر گونه تنش احتمالی میان او و سیمئونه در طول فصل جلوگیری کند.

بر اساس اخباری که منابع خبری اسپانیا منتشر کرده اند اتلتیکو مادرید به ژوائو فلیکس اجازه داده که به صورت قرضی با گزینه خرید به بارسلونا برود. این انتقال با امکانات مالی بارسا مطابقت دارد و این امکان وجود دارد که همه چیز در این هفته تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *