بعد از برگزاری کمیپن های فصلی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان در سال گذشته و پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جایزه ، حالا قرار است که چهارمین دوره کمپین امسال هم برگزار شود. بر اساس آنچه محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان اعلام کرده ؛ مقدار جوایز در نظر گرفته‌شده در کمپین امسال فصلی سپرده سبابه  بیش از ۲۰ میلیارد ریال افزایش‌یافته است.  

وی با اشاره به این نکته که بانک پارسیان از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت باشگاه به دنبال برقراری ارتباط مؤثر با  مشتریان خود است، می‌گوید: برای بهره‌مندی از این جوایز نقدی و هزاران جایزه غیر نقدی دیگر کافی است تا عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شوید.   

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در باشگاه مشتریان و همچنین بهره‌مندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان(تاپیا) با امکان استفاده  از تخفیف‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ، هايپرمي ، هفت، پوشاک برندس، چرم شیفر، چرم کروکو، خانه سام ، تسکو ، دلینو، ایران اسپورتر  و … را از مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان عنوان کرد.

قرعه‌کشی‌های دوره‌ای برای اعضای باشگاه

پارسا فرد بابیان اینکه شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای و مناسبتی از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای  اعضای باشگاه است، به قرعه‌کشی‌های سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود : در سال ۱۴۰۰ قرعه‌کشی کمپین زمستانه با جوایزی بالغ‌بر ۷۰۰میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱  نیز قرعه‌کشی کمپین بیستمین سالگرد تأسیس بانک پارسیان با جوایزی بالغ‌بر ۲۰۰میلیون ریال وکمیپن های فصلی سپرده سبا با ۱۰ میلیارد ریال جایزه برگزارشده است.

کمپین‌های کودک و نوجوان سپرده سبا با جایزه ۱۰ دستگاه پلی‌استیشن ۵، کمپین بانوان با حدود ۵ میلیارد ریال جایزه و همچنین چهارمین دوره کمپین فصلی سپرده سبا با بیش از ۲۰ میلیارد ریال جایزه  ازجمله کمیپن هایی  است که به گفته مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان قرار است قرعه‌کشی آن در سال جاری برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *