پدر خوانده لاله و لادن درگذشت

علیرضا صفائیان را بیشتر با این عنوان میشناسیم. مردی بزرگ که زندگی باشرافت را در گرو خدمت و مهربانی میدید.

رامین صفائیان فرزند ایشان در گفتگویی کوتاه به گوشه هایی از زندگی ایشان اشاره کرد.

لاله و لادن دو قلوهای بهم چسبیده از ناحیه سر از سن یکسالگی به مدت ۲۷ سال در منزل شخصی 

 پدر حقیر بوده است . او توانست در مقابل چشمان  حیرت زده جهانیان این دو عزیز را به  مرحله فوق لیسانس حقوق از دانشگاه تهران برساند آنها دو چرخه سواری می‌کردند ماشین دو فرمانه داشتند مسلط به پنج زبان زنده دنیا

بودند پدر حقیر اعتقاد داشت وقتی نقیصه ایی در وجود کسی میباشد خداوند  متعال ویژگی‌های دیگری در آنها به ودیعه می‌گذارد که با شکوفایی و کشف علاوه براینکه می‌توانند مشکلات خود را حل کنند مشکلات جامعه را  می‌تواند حل  کنند که عملا پدر این موضوع را دروجود  لاله و لادن به منصه ظهور رساند .

حضرت امام با وجود مشکلات جنگ مسائل لاله و لادن را رصد می‌کردند و یازده بار با پدر ملاقات کردند پدر مراکز متعدد درمانی خیریه و مراکز نگهداری ایتام احداث نمودند. ایشان  دانشگاه  به متراژ سیصد هزار متر را وقف و غسال خانه و بسیاری مرکز دیگر خیریه احداث نمودند .همچنین چندین بار کار آفرین نمونه در سطح کشور شدند و معتقد بودند هیچ آسانسوری برای پیشرفت وجود ندارد باید راه پله ها را طی کرد. پدری نمونه و یک مرد نمونه از هر لحاظ بودند.

گفتگوی کامل در فرصت مناسب برای دوستداران پخش می‌گردد.

 ضمنا مراسم یادبود آن بزرگوار  در تاریخ جمعه سوم شهریور ماه  از ساعت ۱۷تا ۱۸/۳۰ در مسجد امام صادق واقع در فلکه دوم  صادقیه  ابتدای ستارخان برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *