به گزارش مرز اقتصاد و به نقل از ورزش سه

 طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود تیم‌های خوشه طلایی ساوه و سایپا تهران از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار بگیرند و دومین مسابقه از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران را برگزار کنند که این دیدار لغو شد.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که زمین مشخصی برای برگزاری نخستین میزبانی فصل از سایپا نداشت و پس از موافقت باشگاه آلومینیوم اراک قرار بود در ورزشگاه خانگی این تیم پذیرای نارنجی پوشان باشد، با عدم صدور کارت بازیکنانش نتوانست این دیدار را برگزار کند.

خوشه طلایی ساوه که در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ دسته اول با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم نفت و گاز گچساران شکست خورده بود، در دیدار امروز هم به دلیل عدم صدور کارت بازی بازیکنانش و با وجود حضور نفراتش در زمین، نتوانست این مسابقه را برگزار کند تا سه امتیاز و سه تفاضل گل مثبت به راحتی برای سایپا ثبت شود.

تیم فوتبال خوشه طلایی در هفته اول لیگ یک با کارت ملی بازیکنان در زمین حاضر شده و تعهد داده بود تا بدهی‌های خود را تسویه کند و در دومین مسابقه فصل این مشکل برطرف شود که این اتفاق نیفتاد تا بدون انجام بازی، با نتیجه سه بر صفر برابر سایپا شکست بخورد.

بدین ترتیب، تیم فوتبال سایپا که در هفته اول به برتری یک بر صفر خانگی مقابل دریا بابل رسیده بود، امروز هم با پیروزی ۳ بر صفر انضباطی مقابل خوشه طلایی، ۶ امتیازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *