در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم تا دغدغه مشتریان را بشنویم

جام جم» برای بررسی رویکرد شرکت پتروشیمی جم در زمینه بازاریابی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با سعید شیردل مدیر بازاریابی و فروش پتروشیمی جم گفت وگو کرده است.

سعید شیر دل در این زمینه گفت:رویکرد هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست بازاریابی در زمینه داخلی و مارکتینگ بین المللی است.به همین دلیل جلساتی که در این نمایشگاه برگزار می شود با شرکت های خارجی و نمایندگان آنها و همچنین شرکت های داخلی است.

برخی شرکت هایی که با ما مذاکره می کنند و قرارداد می بندند با محصولات ما آشنایی دارند و برخی نیز در همین نمایشگاه ها با محصولات ما آشنا می شوند.

وی ادامه داد: پتروشیمی جم در نمایشگاه امسال از دو گرید جدید رونمایی کرده که تاکنون در کشور بصورت ویرجین تولید نشده است و بصورت کامپند بوده و یا وارد کننده بوده ایم.

این در حالی است که با همت متخصصان پتروشیمی جم ما موفق شدیم این دو گرید جدید را در کشور تولید کنید. از سوی دیگر ما در نمایشگاه ایران پلاست تلاش می کنیم دغدغه های مشتریان خود را بشنویم و در زمینه کیفیت محصولات و بسته بندی ، آنچه مطلوب مشتریان است را برآورده نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *