پتروشیمی جم لوکوموتیو صنعت الفین کشور است جام جم برای بررسی رویکرد شرکت پتروشیمی جم با مهدی حکاک عضو هیئت مدیره این شرکت گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید.

حکاک در این زمینه گفت:نمایشگاه ایران پلاست یک نمایشگاه منحصر به فرد در ایران و یکی از مهم ترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه است.

این قبیل نمایشگاه ها فرصت خوبی برای تبادل نظر و هم اندیشی تولیدکنندگان،تأمین کنندگان،سازندگان و مشتریان است.

خوشبختانه نمایشگاه امسال از نظر حضور فعالان این حوزه یکی از بزرگترین نمایشگاه هایی است که تاکنون برگزار شده است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از۲۰۰ شرکت خارجی و در حدود۵۲۰ شرکت داخلی حضور پیدا کرده اند که فرصت خوبی برای حل مشکلاتی است که شرکت های پتروشیمی با آن مواجه هستند.هنگامی که طرح اولیه پتروشیمی جم مطرح شده آن را به عنوان بزرگترین تولیدکننده الفبن جهان در نظر گرفته اند. به همین دلیل پتروشیمی جم یکی از بهترین شرکت های پتروشیمی در ایران است.

عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم خاطرنشان کرد:با بروز تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی، صادرات و واردات ایران در حوزه الفین نیز تحت تأثیر قرار گرفت. این تحریم‌ها باعث محدود شدن دسترسی به تکنولوژی‌های جدید و مواد اولیه لازم برای تولید الفین شده است.

اما امروز با تلاش های داخلی و استفاده از فناوری های جدید، تولید محصولات پتروشیمی در کشور افزایش یافته است. همچنین، با توجه به نیاز روزافزون به محصولات پتروشیمی در داخل و خارج از کشور، تلاش های بیشتری برای توسعه صنعت پتروشیمی در آینده پیش بینی می شود..پتروشیمی جم در واقع لوکوموتیو صنعت الفین ایران است و همه چشم ها به این شرکت دوخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *