پتروشیمی جم به دنبال مهندسی خرید با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت از تولید کنندگان کالا در بازارهای بین المللی است.

جام جم برای تحلیل و بررسی وضعیت هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با میثم فلاحی رئیس اداره تأمین و تدارکات کالا پترشیمی جم گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید.

فلاحی در این زمینه گفت:حضور در نمایشگاه های بین المللی مانند ایران پلاست به شرکت پتروشیمی جم کمک می کند در راستای سیاست ها و هدف گذاری هایی که انجام داده حرکت کند.

از سوی دیگر بخش مهمی از هدف گذاری های پتروشیمی جم مرتبط با تأمین کالا می باشد و به‌دنبال خرید کالای اصلی با نازلترین قیمت خواهد بود.

با توجه به تحریم های ظالمانه ای که علیه جمهوری اسلامی و به تبع آن شرکت های صنعتی تامین کننده ی ارز وجود دارد ، ما به دنبال مهندسی خرید هستیم تا بتوانیم کالاهای مورد نیاز مجتمع صنعتی خود را به موقع در اختیار تولید پتروشیمی جم قرار بدهیم.

وی ادامه داد: هدف ما از شرکت در نمایشگاه های بین المللی فروش محصولات شرکت پتروشیمی جم و بدست آوردن بازارهای جدید بین المللی است و به همین دلیل تداوم حضور ما در نمایشگاه های بین المللی به تضمین تحقق این هدف کمک شایانی خواهد نمود .

شرکت پتروشیمی جم یک برند بین المللی است و محصولات تولیدی ما با شرکت های بزرگ بین المللی قابل رقابت است.

ما به دنبال این هستیم که عواید حاصل از فروش محصولات و سود بیشتر به سهام داران عزیز که از مردم شریف کشور عزیزمان هستند باز گشته و با تداوم تولید ، در بین بنگاه های اقتصادی کشور و بازار های بین المللی نگینی زرین باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *