به گزارش مرز اقتصاد و به نقل از خبر آنلاین

 جمعه پرهیجان فوتسال ایران فردا از راه می‌رسد و آزمون دشواری پیش‌روی تیم پرستاره مس‌سونگون خواهد بود. در دیداری که آنا صنعت تیم سوم جدول میزبان لاله‌های نارنجی تیم دوم لیگ است و جایگاه آن‌ها باعث شده که این نبرد را حساس‌ترین بازی هفته هشتم تعریف کنند. مردان حسین صبوری در تیم قم با آمار فوق العاده وحشتناک در میدان‌های خانگی به مصاف شاگردان پرآوازه اسماعیل تقی‌پور می‌رود.

1932403

آنا صنعت تا به اینجای فصل در سالن حیدریان به هیچ تیمی امتیاز نداده و حریفانش را چه کوچک و چه بزرگ را شکست داده است. در سوی دیگر مس‌سونگون که همچنان جزء تیم‌های بی‌شکست لیگ برتر به شمار می‌رود و با شش پیروزی و یک تساوی، رویکرد مدعی بودن خود را استمرار بخشیده برای عقب نماندن از قافله قهرمانی، به کسب امتیاز در این بازی چشم دوخته است.

1932404

دو تیم هفته گذشته را با شرایط متفاوتی پشت سر گذاشتند. آناصنعت در حالی که با دو گل از میزبان ساوجی خود پیش افتاده بود، در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز را از کف داد تا جایگاهش نسبت به تعقیب‌کنندگان به باریکی یک مو برسد و مس‌سونگون با برتری سه-یک در برابر فرش‌آرا یکی پدیده‌های این فصل، به دنبال بازپس‌گیری سلطنت لیگ‌برتر از گیتی‌پسند می‌باشد.

بولت سرشاخهاز نکات جالب این دیدار، بازگشت علی‌اصغر حسن‌زاده با جامه نارنجی مس‌ سونگون به قم خواهد بود تا علیه آرزوهای تیم شهرش قدم بردارد.

1932405

بولت سرشاخهپس از اتمام بازی، ابوالقاسم عروجی ستاره آنا صنعت قم با طرفداران و هم‌تیمی‌هایش خداحافظی می‌کند تا به صف لژیونرهای فوتسال ایران بپیوندد.

1932402

بولت پرسپولیسبهترین‌ گلزنان دو تیم؛

بولت زیر مجموعهمس‌ سونگون: بهروز عظیمی با شش‌ گل

1932401

بولت زیر مجموعهآنا صنعت قم: مسعود عباسی با چهار گل

1932400

بولت پرسپولیسسه دیدار گذشته آنا صنعت؛
بولت زیر مجموعهتساوی دو-دو با شهرداری ساوه/ پیروزی چهار -صفر مقابل پوشاک حافظ ساری/ برتری دو-یک برابر ایرالکو اراک

بولت پرسپولیسسه دیدار گذشته مس‌ سونگون؛
بولت زیر مجموعهپیروزی سه-یک برابر فرش آرا/ تساوی یک-یک با فولادزرند/ برتری چهار-یک مقابل سفیرگفتمان

بولت زیر مجموعهاین دیدار روز جمعه و از ساعت ۱۶ در سالن حیدریان قم سوت خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *