شهردار تبریز مطابق برنامه آدینه های ورزشی شهرداری از چندین پروژه بازید و در جریان کاری آخرین وضعیت آنها قرار گرفت.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در حاشیه بازدید از زمین چمن میدان خلبان اظهار کرد: با تلاش تمامی دست اندرکاران عملیات عمرانی این پروژه تا دو هفته دیگر به اتمام رسیده و ترمیم و بازسازی فنس های اطراف این زمین نیز انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه بازدید آدینه های ورزشی از روند عملیات بازسازی زمین‌های ورزشی پارک رسالت بازید نموده و تاکید کرد: عملیات بهسازی تجهیزات ورزشی شهربازی کودکان، سالن اسکیت، سالن بیلیارد و تنیس روی میز این پارک توسط باشگاه ورزشی شهرداری و مشارکت شهرداری منطقه ٧ در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد.

هوشیار همچنین در حاشیه بازدید از زمین های ورزشی صائب واقع در کوی دادگستری با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه افزود: علملیات عمرانی مربوط به زمین های بازی این مجموعه شامل زمین مصنوعی، فوتبال، والیبال و بسکتبال تا جمعه هفته آینده تکمیل و از آن ها بهره برداری خواهد شد.

 زیر زمین ساختمان اداری باشگاه ورزشی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش مشتمل بر سالن بدنسازی، ورختکن، اتاق پزشکی جهت استفاده ورزشکاران بازگشایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *