شرکت فولاد خرمدشت تاکستان، محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را در بیستمین نمایشگاه بین المللی متافو عرضه می‌نماید.

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با حضور پویا در بیستمین نمایشگاه متالورژی که از تاریخ سوم تا ششم آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، دایر است، ضمن تعامل با با دست‌اندرکاران صنعت و بهره‌مندی از فرصت‌های تجاری در نمایشگاه، محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نماید.

 شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان، تاسیس و فعالیت خود را در دو سایت تولیدی در استان‌های قزوین و کرمانشاه آغاز نموده است. کارخانه تولید میلگرد و مفتول فولاد خرمدشت تاکستان با وسعت ۳ هکتار در شهرک صنعتی خرمدشت در مجاورت استان قزوین واقع شده است که در بهترین نقطه استراتژی حمل و نقل زمینی و ریلی و بنادر شمالی کشور می‌باشد. کارخانه تولید شمش و بریکت شرکت در شهر سنقر استان کرمانشاه با مزیت نزدیکی به مرزهای زمینی فعالیت می‌کند.

فولاد خرمدشت تاکستان با مدیریت مهندس مجید سعیدیان به عنوان یکی از قطب های تولیدکننده میلگرد در کشور شناخته می‌شود که با سرمایه صد در صد خصوصی راه اندازی گردیده است. این مجتمع فولاد در حال حاضر سهامدار شرکت‌های بزرگ فولادی همچون؛ ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، چادرملو، فولاد مبارکه، فولاد کاوه، جنوب کیش، جهان فولاد سیرجان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان می باشد.

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده فولاد در ایران که به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال ۱۴۰۲ و چندین سال به عنوان صادرکننده نمونه استانی و کشور انتخاب شده است. این شرکت با برخورداری از مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه، همواره در راستای بهبود کیفیت و افزایش تولید، خدماتی در حوزه فولادسازی ارائه می‌دهد. این مجموعه با تولید انواع میلگرد آجدار از سایز ۸ تا ۳۲، تولید شمش مفتول و بریکت توانسته سهمی خوبی را در تولید مقاطع فولادی داشته باشد.

  • دریافت نشان استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای سیستم مدیریت کیفیت
  • دریافت نشان استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ برای مدیریت محیط زیست
  • دریافت نشان استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ برای مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • دریافت جایزه بهترین کارفرمای برتر در سال ۱۳۹۹ از سازمان توسعه منابع انسانی
  • کسب رتبه ششم در رده‌بندی شرکت‌های تولید کننده فولاد در ایران

این افتخارات نشان‌دهنده تلاش شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با استانداردهای جهانی است. شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با تلاش برای بهبود محصولات و فرآیندهای تولید، به یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده فولاد در ایران تبدیل شده است و همچنان در راستای بهبود کیفیت و افزایش تولید، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *