رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: شاخص های عملکردی مناسب دادگستری کل استان یزد نشان از تلاش مضاعف مجموعه در کسب رضایت مردم دارد.

غلامعلی دهشیری در آیین تجلیل از کارکنان برتر دادگستری که بر اساس سند تحول قوه قضاییه انجام شد، اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از مجموعه کارکنان اداری و قضایی و خانواده های آنان از برنامه های مورد تأکید سند تحول است که دادگستری استان یزد آن را در اولویت قرار داده است.

وی تصریح کرد: ایجاد محیط جذاب و شاداب برای خانواده ها و تقدیر از کارکنان برتر موجب افزایش روحیه مجموعه و انگیزه مضاعف برای خدمت به مردم می شود.

این مقام قضایی، گفت: کار سخت و مضاعف کارکنان اداری و قضایی را باید ارج نهاد که ایثارگرانه خیل عظیم ورودی پرونده ها را مدیریت می کنند و تلاش می کنند با دقت کامل، اتقان آراء را رقم بزنند.

وی بر استمرار برنامه های جمعی برای کارکنان دادگستری تأکید کرد و بیان داشت: کار در دستگاه قضایی و مواجهه با مشکلات و گرفتاری های مردم، جسم را بیمار و روح را فرسوده می کند لذا نیاز است برنامه های جمعی متنوع فرهنگی و مذهبی برای کارکنان تدارک دیده شود. شایان ذکر است آیین تجلیل از ۱۰۵ نفر کارکنان اداری و قضایی دادگستری با حضور ۶۵۰ نفر و دعوت ز هنرمندان برتر یزد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *