از ایثارگر فعال عرصه چاپ استان یزد تجلیل می شود
امروز از محمد جواد فلاح تفتی، فعال عرصه چاپ استان یزد در مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود تجلیل بعمل می آید.
امروز ۲۸ آذر مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور به همت دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه برگزارخواهد شد.بنا بر این گزارش: به‌ مناسبت بزرگداشت شهدا، ایثارگران و آزادگان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در صنعت چاپ و همچنین بیست‌وسومین جشنواره ملی صنعت چاپ ، مجلس تکریم و بزرگداشتی از طرف معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج اصناف با حضور، ازادگان ایثارگران و خانواده ایثارگران برگزار می‌شود.
این مراسم که سه‌شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود از محمد جواد فلاح تفتی ایثار گر و فعال این حوزه تجلیل می شود .گفتنی است محمد جواد فلاح متولد ۱۳۴۴/۰۶/۰۱ است و در حوزه تولید ورق ،جعبه و چاپ افست فعالیت دارد، و مدیر چاپخانه فجر شهرستان تفت و دارای سابقه ۳۸ ماه حضور در جبهه می باشد .
وی در ۱۶ سالگی بعنوان بسیجی به منطقه غرب کشور اعزام شد در سال ۱۳۶۲ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در تاریخ ۲۴/۰۱/۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی والفجر ۱ (عین خوش) با اصابت گلوله خمپاره بروی سنگر از ناحیه کمرو چشم دچار موج گرفتگی و جراحت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *