رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از اتمام طراحی سامانه جامع مدیریت خدمات شهری شهرداری یزد جهت نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری و سایر خدمات انجام گرفته در شهرداری یزد خبر داد.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: سامانه جامع مدیریت خدمات شهری شهرداری یزد مراحل پایانی طراحی خود را پشت سر می‌گذارد و پس از انجام تست های اولیه حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

نیکونژاد افزود: باتوجه به اینکه شهرداری یزد املاک زیادی در کاربری های مختلف در سطح شهر در اختیار دارد لازم بود تا نرم افزاری جهت ساماندهی و ثبت اطلاعات املاک در آن تهیه گردد‌.

او ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده در چندین جلسه کمیسیون و پیگیری موضوع به این نتیجه رسیدیم که در سامانه سرای شهرداری این قابلیت به عنوان یک زیر سیستم در سامانه تعریف شده است و امکان بهره برداری دارد منتها به هنگام ورود اطلاعات و داده ها با نواقص و ایراداتی مواجه می شود که باید رفع گردد و مقرر گردید مدیریت املاک شهرداری با همکاری معاونت شهرسازی تا پایان ماه ضمن دعوت از نمایندگان شرکت مربوطه این خطاها را رفع و رجوع کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه این نرم افزار آماده است و بعد از رفع نقص ها، اجرایی خواهد شد گفت: باید آمار دقیق املاک شهرداری به همراه پارامترهای مورد نیاز ، به صورت تفکیک شده در شهرداری‌های مناطق، مشخص و ثبت گردد، تا براساس اطلاعات دقیق از آن ها جهت ارتقا شهر استفاده کرد.

نیکونژاد خاطرنشان کرد: ضرورت دارد قبل از بهره برداری از نرم افزار به صورت دوره های معین این اطلاعات به روز رسانی شود تا درصورت کسر یا افزودن املاک در شهرداری در لحظه این تغییرات ثبت گردد و با ورود اطلاعات املاک در سامانه دیگر به صورت خودکار این بروزرسانی ها انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *