رئیس کل محاکم شهرستان یزد گفت: شعب اجرای احکام حقوقی شهرستان از ۱۱ بهمن ماه به مجتمع قضایی شهید صدوقی(ره) منتقل می شوند.
یدالله جعفری گفت: از ۱۱ بهمن ماه شعب اجرای احکام حقوقی شهرستان یزد مشتمل بر ۵ شعبه حقوقی و یک شعبه خانواده به ساختمان جدید مجتمع قضایی شهید صدوقی(ره) منتقل می شوند.
وی با اشاره به ورود ۱۰ هزار پرونده در ماه به محاکم شهرستان یزد گفت: حدود ۲۵۰۰ پرونده مربوط به اجرای احکام حقوقی می باشد.
جعفری ابراز امیدواری کرد: با انتقال این شعب به مجتمع قضایی شهید صدوقی(ره) شاهد کاهش ترافیک در خیابان فرخی و افزایش رضایتندی مردم باشیم.
رئیس کل محاکم شهرستان یزد کمبود فضای فیزیکی را از مهمترین چالش های پیش روی این مجموعه اعلام کرد و افزود: با این انتقال ۶۰ نفر از پرسنل محاکم استان اعم از قاضی و کارمند به مجتمع قضایی شهید صدوقی(ره) منتقل می شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به سیستمی بودن نیاز به جابجایی پرونده در بین مجموعه های قضایی جهت رفع ابهام مگر در موارد خاص نیست.
شایان ذکر است مجتمع قضایی شهید صدوقی(ره) در خیابان شهید رجایی(ساختمان قدیم پلیس راهور) همزمان با ایام الله دفجر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *