مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان گفت: رفع مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه بهداشت و درمان و افزایش رضایت این قشر معزز یکی از مهمترین اهداف بنیاد است.

به گزارش خبرنگار  مرز اقتصاد 

محمدعلی طالع زاری در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای گلستان با بیان اینکه هزینه های درمان جامعه ایثارگران با تعرفه دولت و به صورت صد در صد پرداخت می شود، گفت: تمام تلاش بنیاد در حوزه بهداشت و درمان با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه ایثارگری و بهبود کیفیت زندگی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اجرا می گردد.
وی پرداخت هزینه های درمان ایثارگران در کمتر از یک‌ماه را درستاورد بزرگ دولت مردمی و بنیاد دانست و افزود: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان گروه‌های خاص یکی از دغدغه‌های بنیاد است، لذا هرساله با اجرای پایش سلامت تخصصی برای این عزیزان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم شرایط سلامتی جانبازان را بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد: طی دو سال به ۷۰۰ جانباز گروه ویژه به اتفاق همسرانشان آموزش های خود مراقبتی داده و ۱۲۰۰ پایش سلامت عمومی و تخصصی توسط پزشکان پایش سلامت و متخصصان طرف قرارداد انجام شد.
مدیرکل بنیاد گلستان در خصوص ارائه خدمت به والدین و همسران معظم شهدا گفت: طرح سالمندیاری با توجه به کهولت سن جامعه ایثارگر به ویژه والدین شهدا و به منظور کاهش آسیب های ناشی از عوارض سالمندی به صورت تخصصی در استان گلستان در مراحل انجام است.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *