کمیته تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان در محل اداره استاندارد سازی، آموزش و ترویج استاندارد گلستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل  روابط عمومی مرز اقتصاد 

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: مدیران کنترل کیفیت معرفی شده از سوی واحد تولیدی قبل از آغاز به کار، باید دوره های آموزشی تخصصی و عمومی لازم را تحت نظارت این اداره کل با موفقیت سپری کنند که برخی از این آموزش‌ها شامل قوانین کلی سازمان ملی استاندارد، شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت و آشنایی تخصصی با روش‌های آزمون فرآورده تولیدی مورد نظر است که دوره های مورد نیاز این افراد به طور مستمر توسط اداره استاندارد سازی و آموزش و ترویج این اداره کل برگزار می شود.
سید مهدی حسینی با اشاره به اینکه صدور یا تمدید پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت، منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی مربوط به مدت حداقل ۱۶ ساعت در طی یکسال است، خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، مدت اعتبار پروانه ۲ سال از زمان صدور و تمدید پروانه تایید صلاحیت بوده و بر این مبنا کارشناسان این اداره کل مطابق با شرح وظایف مدیران کنترل کیفیت؛ به فعالیت‌های آنان در واحدهای تولیدی، نظارت مستمر دارند.

انتهای خبر/

منبع روابط عمومی استاندارد گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *