افزایش دسترسی به فناوری و بازار قوی‌تر و منصفانه‌تر برای محصولات مالی، جوامع را به سمت فراگیری مالی سوق می‌دهد و باعث ایجاد یک انقلاب سریع در این حوزه می‌شود؛ انقلابی که هم یک الزام برای بهبود زندگی و هم یک فرصت تجاری است که با افزایش رشد اقتصادی به جامعه کمک خواهد کرد؛ فرصتی که شاید یک بار در طول هر نسل وجود داشته باشد.

به گزارش  مرز اقتصاد به نقل از روابط عمومی مجمع ملی جوانان، بازار بالقوه ربیع در صنایع مختلفی مانند بازی، بازارهای پیش بینی و معاملات برون مرزی کاربرد دارد. پروژه Rabi یک برنامه DeFi است که بر روی بلاک چین هوشمند Binance ساخته شده است. توکن‌های Rabi برای به حداقل رساندن نوسان قیمت طراحی شده‌اند و به‌عنوان ذخیره‌کننده ارزش، وسیله مبادله، واحد حساب و استاندارد پرداخت معوق عمل می‌کنند.

پروتکل رابی توسط دارندگان توکن RABI مدیریت می شود که سیستم و ریسک های مالی آن را از طریق حکمرانی علمی اداره می کنند. بنیاد ربیع امنیت را از طریق تأیید رسمی و طرح‌های کاهش خطرات احتمالی در اولویت قرار می‌دهد. پروتکل ربیع یک توکن غیرمتمرکز است که توسط وثیقه پشتیبانی می شود و توسط هیچ عامل متمرکز یا واسطه مورد اعتمادی صادر یا اداره نمی شود.

این سیستم مورد تایید رسمی قرار گرفته و ممیزی های امنیتی را منعقد کرده است. بازار بالقوه ربیع بزرگ است و در صنایع مختلفی مانند بازی، بازارهای پیش بینی و معاملات برون مرزی کاربرد دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=12986

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *