مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تهران کاهش یافته و لازم است همه مشترکان تهرانی در روزهای پایان سال و ایام خانه‌تکانی به صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه  بازار  مرز اقتصاد ؛ ” بهزاد پارسا”، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: وضعیت ذخایر سدهای پنج‌گانه تهران چندان مناسب نیست و از آنجایی که تهران جز شهرهای حساس به حساب می‌آید باید رویه مصرف آب تغییر کند. خانه‌ تکانی از جمله سنت‌های ما ایرانیان است که با انجام آن به استقبال بهار می‌رویم، اما دغدغه در روزهای پایانی سال و شروع خانه‌تکانی‌ها، مدیریت مصرف آب است. وی در ارتباط با حجم مخازن سدهای تهران افزود: درحال حاضر حجم آب سدهای تهران ۲۴۴میلیون مترمکعب بوده که نسبت به میانگین بلندمدت ۳۵۰ میلیون متر مکعب کاهش داشته است.

پارسا با بیان اینکه مشترکان مانع افزایش مصرف آب در ایام خانه‌تکانی شوند، گفت: استفاده از آب به عنوان جارو برای تمیز کردن بالکن یا حیاط و استفاده نادرست از آب گاهی اوقات موقع خانه تکانی‌ها دیده می‌شود. این موضوع در حالی است که در شرایطی که در کشور با کم آبی مواجه هستیم هدر دادن آب به این شکل بسیار ناپسند است. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب، در پایان از مشترکین تقاضا کرد که میزان مصرف آب را کاهش دهند .

وی در ادامه عنوان کرد تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلی در تامین آب مشترکان ایجاد نشود.

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13269

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *