دانش آموزان مدرسه قرآنی دخترانه مشکات اندیشه اشکذر ، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت مشارکت در آزادی ۳ زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛در پی تداوم کمک مدارس استان یزد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، طی آیینی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از طرف دانش آموزان مدرسه قرآنی دخترانه مشکات اندیشه اشکذر جهت آزادی ۳ زندانی غیر عمد اهدا شد.

فاطمه السادات آتشی مدیر این مدرسه دخترانه در این خصوص گفت: با توجه به پیوستن مدارس استان یزد به پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تصمیم گرفته شد تا این مدرسه نیز گلریزانی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برپا کنیم که به همت دانش اموزان و اولیای آنها و موسسه خیریه فاطمه الزهرا تهران مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت آزادی ۳ زندانی جرائم غیر عمد اهدا شد.

حسن عبداللهیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهدافی که در سیستم آموزشی کشور در حال اجرا است توجه ویژه به اقدامات فرهنگی و تربیتی است که در استان یزد یکی از زیباترین اقدامات صورت گرفته که شاهد پیوستن بیش از ۴۰ مدرسه به پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم که دانش آموزان در سنین کم بخشش و گذشت را مشق میکنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13385

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *