ملی‌پوش روئینگ گفت: در المپیک پاریس کسب مدال برای ما خیلی دور از دسترس است و این موضوع تنها برای رشته ما نیست. شاید کسب مدال اتفاق بیفتد اما ما رکوردی هستیم و با قهرمانان جهان و المپیک فاصله زیادی داریم.

به گزارش مرز اقتصاد ؛مهسا جاوردرباره عملکرد خود در تیم ملی روئینگ در سال گذشته، اظهار کرد: خداراشکر ۱۴۰۲ سال خوبی داشتم و ما سال بازی‌های آسیایی را پشت سر گذاشتیم که با رکورد و اتفاق خوب رقم خورد. الان هم خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنیم.

می‌توانیم برای اولین بار در تاریخ سهمیه المپیک دونفره را بگیریم

وی افزود: تیم ملی نیز شرایط خوبی دارد و اگر همه چیز خوب پیش برود برای اولین بار در تاریخ ایران سهمیه المپیک را در قایق دونفره می گیریم. همه تلاشمان را می کنیم تا نماینده لایقی در املپیک برای ایران باشیم. روزهای سختی را گذراندیم و خیلی تلاش کردیم و از نظر تقویم ورزشی ۱۴۰۲ سال مهمی بود زیرا بازی‌های آسیایی در این سال برگزار شد. هرچند این مسابقات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و ما هم فرصت جبران نداریم.

ملی‌پوش روئینگ عنوان کرد: از نظر زندگی شخصی هم روزهای سختی را گذراندم اما در نهایت خداراشکر اتفاقات خیلی خوبی افتاد و به ویژه کسب دو مدال بازی‌های آسیایی همه تلخی‌ها، سختی‌ها و فشارهای روانی را شست و برد.

وی ادامه داد: سال آتی از نظر تقویم ورزشی ما مسابقات کسب سهمیه المپیک را در پیش داریم و از ۲۰ فروردین عازم مسابقات کسب سهمیه می‌شویم و ما هم تمرینات خود را به خوبی آغاز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم مثل هر سال رکوردهای بهتری بزنیم. سال گذشته هم برای قایقرانی خوب بود چون نه تنها ما در روئینگ بلکه در همه رشته‌های مختلف قایقرانی مدال‌های خوبی گرفتیم.

جاور: کسب مدال المپیک برای ما خیلی دور از دسترس است/ روزهای سختی را گذراندم

قایقرانی در ۱۴۰۲ پیشرفت خوبی داشت

جاور اضافه کرد: در کنار این مدال ها ما در رده‌های مختلف سنی به مسابقات قهرمانی آسیا یا گزینشی المپیک و پارالمپیک اعزام شدیم و توانستیم به مدال‌های زیادی برسیم. این موضوع نشان می‌دهد که قایقرانی ما در ۱۴۰۲ پیشرفت خوبی داشته است و حتی در بازی‌های آسیایی بین ورزشکارانی که اعزام شدند، فدراسیون قایقرانی توانست با تعداد محدود مدال‌های خوبی برای کاروان ایران بگیرد. امیدوارم این مدال‌ها و شرایط خوب ادامه داشته باشد تا به سهمیه برسیم و همچنین ۱۴۰۳ می‌تواند سال شیرینی برای قایقرانی ایران باشد تا با کسب سهمیه‌های بیشتر، قایقرانی ایران بدرخشد.

وی یادآور شد: در المپیک پاریس کسب مدال برای ما خیلی دور از دسترس است و این موضوع تنها برای رشته ما نیست. شاید کسب مدال اتفاق بیفتد اما ما رکوردی هستیم و با قهرمانان جهان و المپیک فاصله زیادی داریم اما امیدوارم بتوانیم با رکوردهای بالا و جایگاه خیلی خوب در المپیک حاضر شویم و بتوانیم کاری کنیم تا در تاریخ قایقرانی ثبت شود.

اولین مدال کاروان هانگژو را قایقرانی گرفت

ملی‌پوش روئینگ با اشاره به اینکه یکی از خاطراتم به بازی‌های آسیایی بازمی‌گردد، گفت: اولین مدال کاروان ایران را ما گرفتیم و هیچوقت این اتفاق نیفتاده بود و همواره قبل از ما رشته‌های زیادی بودند که مدال بازی‌ها را می گرفتند. از اینکه با کسب نقره اولین مدال کاروان با ما بود، خاطره شیرینی از این سال برای ما باقی ماند. ۱۴۰۲ هم پلی بود تا در ۱۴۰۳ قهرمانان ما از ان عبور و المپیکی شوند.

انتهای پیام/

منبع : ایرنا

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13416

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *