نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه امسال مسلمانان و ملت ایران متفاوت در آیین بزرگ سیاسی و انقلابی قدس شرکت کردند خاطر نشان کرد : ملت ایران و جهانیان در راهپیمایی امسال حماسه‌ای ماندگار خلق کردند

به گزارش مرز اقتصاد ؛آیت‌الله “محمدرضا ناصری” در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد که پس از راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار شد با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس این یک فریضه الهی، سیاسی و اجتماعی است که به امر ولی فقیه برگزار می‌شود ؛ علاوه بر اینکه امنیت جهان اسلام را تضمین می‌کند هم موجب رضایت خدا و هم رضایت بندگان خدا را به همراه خواهد داشت . وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی و اینکه فلسطینیان در روز جهانی قدس از راهپیمایی ملتهای مسلمان روحیه و قوت می گیرند گفت : راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس یک فرصت برای امت اسلام و آزادیخواهان جهان علیه اسرائیل غاصب و امنیت ساز است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان برای دفاع از امنیت ملت ایران و مسلمین فدا شدند گفت : باید مقابل دشمنان چون کوه استوار بود. نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران سپاه الغدیر یزد در حادثه تروریستی راسک بیان داشت : علی رغم شهادت شهدای بزرگ استان که مدتی نیز به عنوان مدافع حرم در سوریه نیز حضور داشتند، امنیت بر منطقه حکفرما شد و دشمنان در این خدعه و فریب نیز شکست خوردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تروریستی سفارت ایران در کشور سوریه پرداخت و گفت: سردارانی که به شهادت رسیدن سالها برای حفظ امنیت و دین ما تلاش کردند و خداوند در روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) مزد آنها که شهادت بود به دست اشقیاترین انسانها به آنها داده شد .
ناصری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از مسئولین خواست تا از مشارکت مردم و نهادهای مردمی در این مسیر بهره گیرند تا شاهد رشد و خودکفایی جامعه باشیم. امام جمعه یزد در ادامه از سرمایه گذاران خواست تا در اموری ورود کنند که موجب آبادانی و تقویت مسائل بنیادی کشور حتی در امور فرهنگی و تربیتی شود.
لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13441

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *