در جلسه‌ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور مدیران ستادی این معاونت، عمل‌کرد فرمانداران استان در حوزه تخصصی سیاسی امنیتی و اجتماعی، بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش مرز اقتصاد ؛سیده حبیبه مومنی : خبرنگار گلستان | به گزارش روابط عمومی معاونت سیاسی امنیتی استانداری ؛   سیدعلی مهاجر در این جلسه ، ارزیابی عمل‌کرد را  یکی از اقدامات اساسی و حائز اهمیت در افزایش کارایی و بهبود عمل‌کرد مجموعه دانست و افزود:

هر قدر هم که تلاش کنیم بدون عیب و نقص و به بهترین شکل به ماموریت‌ها و انجام وظایف بپردازیم، تا زمانی که ارزیابی عمل‌کرد انجام ندهیم، مشخص نیست کجای مسیر هستیم و تا رسیدن به هدف، چقدر راه در پیش داریم.

ارزیابی عمل‌کرد، این امکان را می‌دهد که با شناخت وضعیت و اطلاع  از شرایط هر یک از فرمانداری‌ها، نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کرده و با اتخاذ تصمیمات کارآمد، آن‌ها را از رکود عملی خارج نماییم.

اگر ارزیابی به صورت مستمر انجام شود، این پیام را برای زیر مجموعه خواهد داشت که عمل‌کرد آن‌ها و نتایج مثبت و منفی کاری آن‌ها زیر نظر است.

قطعا عمل‌کرد بهتر و موثرتر هر یک از فرمانداری‌ها، تشویق را به دنبال خواهد داشت و عمل‌کرد ضعیف و اقدامات منفی نیز با پاسخ متناسب مواجه خواهند بود.

لینک کوتاه https://marzeeghtesad.ir/?p=13754

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *