رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان با نادری فرماندار ‏شهرستان دیدار و گفتگو کردند. در راستای گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ ، برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در استان گلستان و برنامه ریزی جهت برگزاری هفته مشاغل و ارائه برنامه ریزی آموزشی سال ‏‏۱۴۰۳ ،فرامرزی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان با نادری فرماندار ‏شهرستان دیدار و گفتگو کرد.‏

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان، نادری فرماندار ‏شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه آموزش فنی و حرفه ای گرگان در ارائه دوره های مهارت محور در ‏راستای اشتغال زایی بانوان شهرستان، گفت: یکی از مهمترین الویت های شهرستان در سال ۱۴۰۳ باید مسئله اشتغال جوانان باشد.

وی  بر مستمر بودن آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه محلات ‏کم برخوردار و در معرض آسیب  و خانواده های آسیب دیده  به خصوص بانوان این محلات تاکید کرد. نادری بیان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده اگر سطح توانایی و مهارت در محلات کم برخورد را بالا ببریم از ‏یک سو کمک به معیشت آنها شده و از سوی دیگر از ایجاد از آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

فرامرزی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گرگان ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه توانمندی های بانوان در سال گذشته، گفت  : از کارهای شاخص که در سال ۱۴۰۳ در حال اجرا می باشد دوره آموزشی در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار می باشد که در سکونتگاه های غیررسمی در حال اجرا می باشد.

وی گفت: یکی از راه های شناسایی و گسترش فرهنگ مهارت آموزشی ورود به مدارس در قالب دوره ای طرح اوقات فراغت تابستانه می باشد که با توجه به عملکرد قابل قبول این مرکز در  حوزه دانش آموزان در سال ۱۴۰۲ پیش بینی و برنامه ریزی دوره های مذکور در سال ۱۴۰۳ انجام شده  که از ابتدای تابستان قابل اجرا می باشد .

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13928

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *